Gå til innhold

Allerede nå?


Cygnusalia

Anbefalte innlegg

Jeg har følt meg uvel og rar i ca en uke, og i dag viste det en sterk og en svak strek :) "Problemet" er at siste mens startet 22 mai, og da er jeg ikke mer enn 3 uker på vei... Er det mulig at det vises så fort på testen? Siste svangerskap ble også oppdaget nok så tidlig.

Noen som har opplevd noe lignende? Er jo så redd for å bli skuffet ved neste test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er helt sikkert gravid! Det kan hende at du faktisk hadde eggløsning tidligere enn det du trodde. GRATULERER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, jeg håper det!! Vi har prøvd i snart tre år, men jeg tør ikke helt å tro det er sant. Testen tok jeg i formiddag etter å ha drukket kaffe og masse vann. I morgen tester når jeg står opp.

Takk for svar forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninde som testet litt over 2 uker etter siste menstruasjon og testen var positiv. Så den er nok riktig skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste testen at du var gravid nå??? Jeg lurer på det samme og hadde siste mens 23.mai....venter sånn på teste....!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, testen var positiv i dag. Men det var en veldig svak strek... Syklusen min har vært helt på styr, så jeg har ikke klart å holde rede på eggløsningene, men jeg synes jo det er litt kort tid siden siste mens....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle teste en av dagene nå da....klarer nesten ikke vente :) Jeg kan ikke tro den er negativ,føler meg bare SÅ super gravid (uten å være dårlig!)og har regnet ut termin og greier...he,he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har regnet litt, jeg.... Tok en test på dag 19 (!). Hadde følelsen av at det var noe, selvom det var veldig tidlig. Symptomene var veldig like de jeg hadde forrige gang. Testen ble negativ, men var positiv da jeg tok den opp igjen fra søppelbøtten noen timer senere (jada... jeg vet at man ikke skal gjøre det....). Samme skjedde igjen med en ny test to dager senere. Jepp, jeg er en testfrik - men nå må det sies at jeg ikke har holdt på sånn tidligere. Det var rett og slett fordi jeg følte det på meg. Fire dager senere tok jeg en test på ettermiddagen og den var definitivt positiv. Jeg vet det var veldig tidlig, men jeg var overbevist om at jeg var gravid.... Jeg anbefaler deg til å ta en ny test om noen dager, men vil nok tro du er gravid - ihvertfall utifra mine erfaringer. Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet en dag etter uteblitt mens og da var streken knallsterk, så det kan godt hende at det hadde blitt utslag for meg til og med en uke før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positiv en uke før. Er i dag 12+2 på vei.

 

Du er nok sikkert gravid. Grattis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...