tjorven 1 Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Hadde håpet å ikke komme inn her da.. men etter en helg med litt daffere spark fra den lille (er i min 24.uke) kontaktet jeg sykehus og fikk ul. Her ble påvist væske i buken og ble rekvrert videre til rikshopitalet.. Her finner de det samme, væske i buken, og dette kan skyldes infeksjon blodmangel, kromoson feil mm.. Skal inn til blodprøver foster vanndiagnostikk mm i morgen i værste fall må de ta blodprøve av baby, og den evt på blodoverføring... Hjelp noen som har opplevd lignende?
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Oi, hørtes ikke noe gøy ut. Nå ble jeg også skremt! Godt at du tok kontakt med sykeshuset nå da, i tilfelle det er noe som må behandles med en gang. Krysser fingrene for at det ikke er noe galt hverken med bebissen eller med deg. Trøsteklem fra
tjorven 1 Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2006 Har vært inne og tqatt fostervannsprøve blodprøver avføringsprøver, babyen sparker fortsatt tillstanden uforandret fra i går, skal inn igjen på fredag håper på noen svar og iallefall ikke forverret tilstand og baby fortsatt på plass...
Gjest Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Hei. For 4 år siden blei eg lagt inn på Haukeland sykehus i sv skapsveke 24 pga lite liv hos foster og at eg følte meg dårlig. Fekk påvist parvo virus hos babyen min ved at det var væske i buken mm... han fikk til sammen 5 blodoverføringer. Det endte med keirsarsnitt i svangerskapsveke 28 da eg fekk blødninger. Han var 900 gram men i fin form etter fødsel. Han er i dag ein frisk gutt på snart 4 år...
tjorven 1 Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2006 Så godt å høre at det gikk bra med deg fikk beskjed i dag om at det ikke er parvo, så da virket det ikke som om de kom til å sette i gang med blodoverføringer.... selv om jeg håper fortsatt er jeg nok ikke like heldig som deg, denne gangen skal inn å få dommen i morgen.
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Krysser fingrene for at det går bra med dere i morgen. Stooor trøsteklem fra
Steinbukk77 Skrevet 16. juni 2006 #7 Skrevet 16. juni 2006 HEi Tjorven. Lykke til i dag. Det er så vondt da ikke alt er som det skal. Har ikke noe mer å bidra med desverre, men ønsker deg det beste. Trøsteklem
sol10 Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 Jobber på en barneavdeling hvor en av pasientene jeg har hatt nå har fått tatt blodprøver grunnet mistanke om parvovirus. Er gravid i uke 21 og derfor veldig engstelig.... Hvordan dårlig var du da du ble innlagt på Haukeland? Dette er mitt første svangerskap så har kun kjent ordentlig liv de siste 1-2.ukene, vanskelig å vite hvordan det skal være....
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 20. juni 2006 #9 Skrevet 20. juni 2006 Tjorven: hvordan gikk det med dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå