Gå til innhold

Piercing i brystvortene!


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har tidligere hatt piercing i begge brystvortene. Den ene hadde jeg så lenge at det enda kommer puss/talg ut av den når jeg klemmer (av og til av seg selv også).

Kan den være tett? Hvilke konsekvenser vil dette få for amming?

 

Noen som har lignende erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg hadde piercing i den ene, tok den ut og tok ny i en annen vinkel. Jeg opplever selv puss som er hvitt som kommer ut av den. det kommer fra arrvevet som dannes når det gror. fikk beskjed at det ikke er noe farlig jeg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i begge..tok de ut når jeg ventet nr 1..gikk veldig fint å amme...ble bare ekstra hull det kunne komme melk ut av...de grodde ikke igjen heller..satte dem inn igjen..men nå venter jeg nr 2, så da må de vel ut igjen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Har selv piercing i ene brystvorta så jeg lurer på NÅR du tok ut din??

Hvor langt på vei var du?

Jeg er 4+5 ..

 

takk !

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var 22 uker på vei sist, tror jeg tok de ut da, husker ikke helt.

Nå er jeg 8+6..har ikke tatt de ut enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Med fare for å skifte tema og virke usaklig... Hvordan hadde det seg at du ikke visste om graviditeten før uke 22???

 

Og forresten, vedr sånn talg som kommer ut av "gamle" hull... Det har jeg også, både etter en gammel øyenbrynspiercing og etter et ekstra sett hull i ørene. Jeg lurer litt på når jeg skal ta ut mine piercinger i puppene, jeg vil jo ikke at babyen skal få talg i maten heller. he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen:)

Dette talget er ikke noe problem..når det begynner å renne melk er det kun melk som kommer...det kommer mye også!!!:)

 

Angående min siste graviditet, så gikk jeg på p-sprøyte(da mister man menstruasjonen)....begynte ikke å legge på meg før etter 4 mnd...tok da en test...just in case liksom....å joda...sjokket var stort!!!Fikk en nydelig gutt ikke mange månedene etter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har snakket om dette med piercing i brystene før, og da var det flere som sa at du hadde hadd dem i, og bare tadd de ut, når de ammet, og hadde ingen prob med det. så derfor beholder jeg min. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...