Gå til innhold

Heisann! Dere med babywatcher, hva er deres erfaringer?:)


Lillypia

Anbefalte innlegg

Bestilte meg en i går og er meget spent. Er de bra? Den kostet jo en god del så det bør den nesten være:) hehe. Er 11+5 på vei og ikke vært på tidlig ul så da blir det litt greit å sjekke at det er noe levende der inne liksom:) Hehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er en sånn "dings" en kan høre hjertelyden til babyen med. slik som legen og jordmor bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er helt utrolig bra.... gled deg.... solgte min nå, følte jeg ikke trengte den lenger, nå som jeg kjenner liv hele tiden...

 

husk å lytte laaaaaaaaaaaangt nede, nesten i lysken.... de ligger langt nede i begynnelsen,,,,,

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så bra å høre:) gleder meg virkelig og håper den komer veldig snart. Hvor lang tid tok det før du fikk din, husker du?

Takk for tips:)

 

Til dere som var nysgjerrige, gå inn på babywatcher.no og les:) de koster en del men hører mange si de virkelig er verdt det. For en bekymret førstegangsmor skal det bli godt å merke liv iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det r bare så kost da , og betryggende når du ikke kjenner liv en dag eller to, som er vanlig fremover nå for deg...:=)

 

tok vel 1,5 uke ca.... laaaaaaaaaaaaange dager.. he he

 

men har hørt andre som har fått de etter bare tre dager å sånn...

 

kommer nok ann på lagerbeholdning å sånn..

 

men belag deg på å lete litt da, å ikke bli redd hvis du ikke finner den med en gang,,, det er litt teknikk se:=) og de snurrer jo hit å dit inni der...

 

å du viktig:::: batteriene jeg fikk virket ikke, og det har jeg sett flere her inne klaget på.... holdt på å klikke når den ikke virket... så lukk den opp, å prøv den , før du kjører hjem for å prøve, sånn at du vet de virker...

 

kos deg:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en sånn og var kjempefornøyd. Har nettopp solgt min også da jeg er i uke 23 og kjenner liv hver dag.

Det er samme type batterier som du bruker i brannvarsleren, anbefaler at du kjøper ett par ekstra uansett for den bruker ganske

mye strøm. Greide å bruke tre batterier på tre mnd.

 

Gled deg !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...