Gå til innhold

Heisann! Dere med babywatcher, hva er deres erfaringer?:)

Anbefalte innlegg

Bestilte meg en i går og er meget spent. Er de bra? Den kostet jo en god del så det bør den nesten være:) hehe. Er 11+5 på vei og ikke vært på tidlig ul så da blir det litt greit å sjekke at det er noe levende der inne liksom:) Hehe.

Fortsetter under...

den er helt utrolig bra.... gled deg.... solgte min nå, følte jeg ikke trengte den lenger, nå som jeg kjenner liv hele tiden...

husk å lytte laaaaaaaaaaaangt nede, nesten i lysken.... de ligger langt nede i begynnelsen,,,,,

Åh, så bra å høre:) gleder meg virkelig og håper den komer veldig snart. Hvor lang tid tok det før du fikk din, husker du?

Takk for tips:)

Til dere som var nysgjerrige, gå inn på babywatcher.no og les:) de koster en del men hører mange si de virkelig er verdt det. For en bekymret førstegangsmor skal det bli godt å merke liv iallefall:)

Annonse

det r bare så kost da , og betryggende når du ikke kjenner liv en dag eller to, som er vanlig fremover nå for deg...:=)

tok vel 1,5 uke ca.... laaaaaaaaaaaaange dager.. he he

men har hørt andre som har fått de etter bare tre dager å sånn...

kommer nok ann på lagerbeholdning å sånn..

men belag deg på å lete litt da, å ikke bli redd hvis du ikke finner den med en gang,,, det er litt teknikk se:=) og de snurrer jo hit å dit inni der...

å du viktig:::: batteriene jeg fikk virket ikke, og det har jeg sett flere her inne klaget på.... holdt på å klikke når den ikke virket... så lukk den opp, å prøv den , før du kjører hjem for å prøve, sånn at du vet de virker...

kos deg:=)

Har hatt en sånn og var kjempefornøyd. Har nettopp solgt min også da jeg er i uke 23 og kjenner liv hver dag.

Det er samme type batterier som du bruker i brannvarsleren, anbefaler at du kjøper ett par ekstra uansett for den bruker ganske

mye strøm. Greide å bruke tre batterier på tre mnd.

Gled deg !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...