Gå til innhold

April: Hva gjør dere med babyene i fineværet?


Sjokolademonster

Anbefalte innlegg

Vi har vært ute å grillet og solt oss på frysja i dag!! Deilig!

Mini lå i vognbaggen i bare body og sprellet i skyggen!! deilig deilig, han koste seg masse!

 

Hva gjør dere? solkrem har jeg ikke kjøpt enda, men er uansett for varmt i sola syns ej..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta vår er født 12.april, kommer ikke til å ha henne i sola før til neste sommer. Hun ligger i vogna i body i skyggen hun også, når det har vært på det varmeste har vi gått inn med henne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triller tur, leker med storebror når han kommer fra barnehagen og koser oss i skyggen. (Sol og solkrem er fyfy for så små babyer!) Vi stor veranda der det alltid er skygge på iallefall halvparten, så der har vi plaskebasseng for eldstegutten og kosestasjon for minsten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært ute litt, men det er temmelig lite skygge her hvor jeg bor, dermed har vi i dag hovedsakelig holdt oss inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser oss i skyggen med sval bris. Kler lite på henne og ser mykje til henne for å sjekke at ho ikkje blir for varm. Har også anskaffa solhatt som ho hater fordi den er litt for stor, ellers har eg smurt henne med faktor 50 i tilfelle uhelle skulle vera ute og ho skulle få ein gløtt med sol på seg;) Deilig å kunne vera ute!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ligger i vogna i body eller noe annet..

Hender vi har hatt henen oppe, men da ikke så veldig lenge..har måttet ut med puppen en og annen gang:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...