Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser dere soft is? Er det ikke mye bakterier i dem?

Jeg har latt meg friste.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå nam,nam! Ja her går det mye softis:)

Har aldri hørt at det er bakterier i dem..

Noen andre?

Skrevet

Jeg spiser ALT jeg har lyst på:-)

De sier så mye rart om så mye og det meste er bare tull.

Skrevet

Nå skal jeg ut å kjøpe soft is! :)) nam nam..

Skrevet

Kos deg!

Har du det bra, har babyen det bra, er mitt motto:-)

Skrevet

soft is med jordbærstrø!!!!!!mmmmmmmmmmmmmmm...

Skrevet

Jeg liker egentlig ikke softice, men nå mens jeg har gått gravid, har jeg fått helt dilla. Utrolig deilig *s*

Skrevet

Å yes! Har også tenkt på det med bakteriene, men det finnes jo regler for hvor ofte de skal rense maskinene og det er jo så godt... :-)

Skrevet

Smil:)

Diplom is sin soft is kan det være bakterier i siden det er softis som brukes flere dager, den varmes opp fra dag til dag for å drepe eventuelle bakterier, og skvalper rundt med luft i en beholder i softismaskinen, og så kjøles isen ned til softis konsistens i softismaskinen. Derfor spiser jeg ikke Diplom is sin soft is av frykt for eventuelle bakterier som kan ligge igjen i maskinen.

Hennig Olsen sin soft is er fersk hele tiden for den ligger ikke og skvalper rundt i softismaskinen, men blir tappet fra en luftfri kartong, og kjølt ned til softis temperatur (veldig kjapt) idet den presses ut av maskinen til kunden... Så derfor er det trygt å spise den softisen, Til gjengjeld spiser jeg den flere ganger til dagen i perioder....

Skrevet

Vi gravide advares mot det meste, og så snart ekspertene finner så mye som 1 promille sjangs for at noe er skadelig for oss går de ut og fraråder oss på det sterkeste å la være. Det finnes ingen advarsler mot softice, hverken det ene eller andre merket, så da får det jommen være greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...