Gå til innhold

November: noen flere som har fått synlig mage eller....


gigi har okt.jenteskatt

Anbefalte innlegg

jeg er 19+0 idag... dvs. i 20 uke her inne på bim...?

jeg har fått gravid mage ikke så kjempestor men stor nok til at det er synlig under t-shorter og kjoler... hadde tunika på meg idag...

og da kom det brått flere forsiktige spm....

er det noe på gang eller,,,,,,hehe,,,, bare smilte jeg da....

kan nok se slik ut jepp..... blir nok enda større den jepp......hehe...

hva skal man liksom svare...hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er jo også 19 fullgåtte i dag akkurat som deg og endelig ser man den lille runde magen. Tidligere har jeg følt at det bare ser ut som om jeg har spist litt for mye i det siste,men nå ser man at det er mer enn bare flesk der:-)

Morro med mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått mage nå! Liten, men tydelig gravidmage :)

Er 19+1 i dag, ihvertfall frem til ul i morgen, da kan det jo godt hende terminen blir flyttet litt. Jeg var på kontroll i dag, og hørte hjertelyden for første gang, det var helt utrolig! Legen bekreftet at livmorstørrelsen stemte med antall uker.

Folk har begynt så smått og kommentere magen, det er bare moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 18 veker på onsdag, og har nett fått litt mage.. mange av mine venninder seier at da ikkje viser så masse, men eg ser da sjøl.. har tilvanligt veldi flat mage.. når eg ha rkler på meg så vise da ikkje fult så godt, men eg reknar med at da kjem raskt no... ska på 3d ul på torsdag, gledar meg... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 17 uker i morgen. Synes de siste par dagene at jeg har fått litt sånn "fleskemage". Usikker på om det skyldes god mat og oppvartning i helgen (har vært borte på besøk), eller om det er starten på magen. Også i forrige sv.sk. startet det med sånn "god-og-mett"-mage rundt 4 - 4 1/2 mnd. Hvis det er den magen som kommer nå, er jeg litt tidligere ute denne gang, men så er det jo mitt 3. svangerskap også, da, så det er kanskje ikke så rart.

 

Gleder meg til jeg får den pene gravidemagen. Akkurat i overgangen ser man jo bare litt mett ut, og det er jo ikke like mye å være stolt over, da....

 

Skal på UL neste fredag. Tror faktisk jeg har hatt litt mage på UL de forrige gangene også, men det er litt vanskelig å si, for det er noen år siden sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - ser litt mett ut ja - godt sagt msbu :o)

 

Jeg begynner på uke 18 i morra, og begynner å se ganske så stappa ut. Mannen synes jeg ser sååå gravid ut da, men det er ingen som tør å kommentere enda. Er vel sånn for oss som ikke hadde så flat mage fra før av, disset henger liksom bare enda lenger ut og frem :o/ Blir fint når den blir hakket større ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha ja, jeg kjenner meg igjen! Den magen som var der fra før, henger bare lengre ut -og ikke så mange rundt meg heller som tør kommentere, de er jo vant å se meg stor, så de tror vel at jeg bare har lagt på meg ;)

Håper snart fleskemagen blir til fin gravidmage! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har fått mage, og både jeg og folk rundt meg har begynt å legge merke til det..

Litt uvant ennå..;)

Jeg gikk en del ned i det første trimestret, men nå har magen virkelig begynt å komme i form av en rund kul..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan se det nå ja:) Men sjekk selv inne på album under mitt nick:) Er magene deres større eller mindre da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... var inne å så på bildene dine nå kab....

magen din var kjempefin...min er litt mindre men synlig allikevel....;) men regner med at den vokser bra fremover...;)

fikk du vite om det var gutt el jente..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke vite det.. babyn vår ville vist holde det hemmelig ;) Bena lå helt i kors, så der kom ingen til nei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er kjedlig ja... ungen min og gjemte seg ganske bra.....kjedlig å gå å lure så lenge til......;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte vi skulle ta en 3D eller 4D ul.. kanskje om alt er bra da, så kan vi se det da.. men det blir ikke før i august tror jeg.. så da får vi vente i spenning en stund til i hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lurt på det selv...så jeg ser ann ut over... kan jo hende det brått blir en ul senere i svangerskapet har hatt to tidligere i mine forje svangerskap....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4d er en ultralyd hvor fjerde dimensjonen er tid. Så det blir på en måte som å se babyn din på film. Man får med seg en sekvens hjem på dvd tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått en liten mage. Er i 20.uke, og de siste dagene synes jeg den har gått til å være en slags fleskepølse til en rund kul. Og buksene har blitt enda trangere. Tror dette må være tiden for å innvestere i noen mammabukser... fra før har jeg bare en som jeg har brukt om kveldene da magen blåser seg litt ekstra opp, men nå kjenner jeg det kunne vært godt å ha noe mer romslig hele tiden.

 

Synes selv magen er kjempesynlig, men har ikke fått noen kommentarer ennå. Enten vet alle at jeg er gravid, eller så tenker de vel jeg har lagt på meg slik at de ikke tør å si noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...