Gå til innhold

JAAAAAA!!!!!!! JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!! Herregud....!!!

Anbefalte innlegg

Tok en test for et kvarter siden, sterk tydelig strek!!!!!!!!!!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH, JEG ER SÅ GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Termin blir rundt 20. februar. Herregud................. Jeg skal bli mamma igjen!!!!!!!!! Jenta vår er 13 mndr nå, vi ville ha to veldig tette, men ble ikke så tette da. Har prøvd i 9pp tilsammen, 3pp etter sa.

Blir 21 mndr mellom mine to da. Jeg kan ikke tro det.... Håper bare jeg ikke mister igjen....

JIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 STÅR NESTEN Å ROPER INNE HER OG!!!!!!!!:)

Lykke til alle dere andre og, syns det er fælt å forlate dere, dere har hjulpet meg utrolig mye!!! Tusen takk!!!!!!!!

Håper dere følger etter meg....:)

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5331714-jaaaaaa-jeg-er-gravid-herregud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Tuuuusen tusen takk for alle gratulasjoner!!!!!!! Så hyggelig at så mange gratulerer meg. Jeg kan liksom fortsatt ikke tro det. Måtte si det til mamma'en min ikveld!! Hun visste ingenting sist og fikk et lite sjokk da jeg ringte og sa jeg hadde abortert og var 8 uker på vei.

Håper jeg slipper å gi samme beskjed denne gangen.

Men nå ser jeg fremover og skal kose meg!! Vet ikke helt hva jeg skal si til andre da, er mange grillkvelder med øl og slik sommertid så. Finne på en veeeeeldig lang uvi. Hehe...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH, jeg klarer ikke tro det!!!!!! Har sikkert kikket på testen 100 ganger. Er så glad så glad.......

Håper virkelig det klaffer for dere snart og, tok en stund det her, men endelig. Skal be om tidlig ul ihvertfall, er så redd for å miste igjen, det værste må være ma..

Så tusent akk alle sammen!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...