Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Hvorfor er det så stille på denne fronten. Er folk lei, gidder ikke mer. Husk det er alltid "ups & downs" i livet. Eg e faktisk nye og følte at eg tilhørte her, men men. .... Eg håper at folk få lysten tilbake slik at vi kan hjelpe hverandre.
Gjest -lilly- Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Ja er selv innom her hver dag, men det har vært veldig stille her de siste dagene. Men det er kanskje varmen som gjør det.....folk gidder ikke sitte inne på PC-en hele dagene når det er så deilig vær ute:o)
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Er også inne her hver dag, men det er nok for fint vær til å sitte foran maskinen hele dagen :-) Kanskje de mest aktive her inne har tatt seg en pause også av ulike grunner?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 Takk for svaret,det er godt å høre at det er noen her. Jeg prøver å bli gravid og syns jeg at jeg får så mye tips/råd her. Helt enig, vi må bare nytte det fine været Hilsen mor til 2 englebarn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå