Gå til innhold

Hun slår seg selv i hodet..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan dette være? Min ett-årige jente som ellers er i godt humør, har begynt å slå seg selv i hodet med begge hendene. Hvis jeg sier nei og tar bort hendene hennes, blir hun illsint og begynner å gråte.

Har noen andre opplevd dette? Det er så vondt å se på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sønnen min på 1 år gjør også det..men jeg aner ikke hvorfor.Han slår hodet i veggen også..OFTE!

Skrevet

Min ettåring gjør også dette, og jeg var veldig bekymret en stund. Han gjør det ofte mot bordet, i veggen, gulvet eller slår leker mot hodet. Jeg spurte helsesøster, og hun sa det var ganske normalt og at det bare er en ting de gjør for å få oppmerksomhet. Hun sa i første omgang å overse det totalt, men hvis det blir verre og de virkelig skader seg, må selvfølgelig noe gjøres... Men prøv å overse det for nå, det ser ut til å hjelpe her iallefall!

Skrevet

Hehe, det der høres ut som gutten min. Han er nå 15mnd, men har gjort dette siden han var 1år. I starten var det å dunke hodet i veggen, i kanten på lekegrinda o.l, men nå har gått over til å slenge hodet inn i veggen, eller en av foreldrene når han er sint. Og så får han vondt etterpå og sutrer litt.. Men vi bare overser det!

Skrevet

Mi eldste hadde det for seg og dunke hodet i gulvet når hun ble sint. Dette gjorde henne jo enda sintere for det var jo så klart vondt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...