Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Hva kan dette være? Min ett-årige jente som ellers er i godt humør, har begynt å slå seg selv i hodet med begge hendene. Hvis jeg sier nei og tar bort hendene hennes, blir hun illsint og begynner å gråte. Har noen andre opplevd dette? Det er så vondt å se på...
Trine_ Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Ja, sønnen min på 1 år gjør også det..men jeg aner ikke hvorfor.Han slår hodet i veggen også..OFTE!
gutta på tur Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Min ettåring gjør også dette, og jeg var veldig bekymret en stund. Han gjør det ofte mot bordet, i veggen, gulvet eller slår leker mot hodet. Jeg spurte helsesøster, og hun sa det var ganske normalt og at det bare er en ting de gjør for å få oppmerksomhet. Hun sa i første omgang å overse det totalt, men hvis det blir verre og de virkelig skader seg, må selvfølgelig noe gjøres... Men prøv å overse det for nå, det ser ut til å hjelpe her iallefall!
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 Hehe, det der høres ut som gutten min. Han er nå 15mnd, men har gjort dette siden han var 1år. I starten var det å dunke hodet i veggen, i kanten på lekegrinda o.l, men nå har gått over til å slenge hodet inn i veggen, eller en av foreldrene når han er sint. Og så får han vondt etterpå og sutrer litt.. Men vi bare overser det!
Mor til 2 prinsesser Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Mi eldste hadde det for seg og dunke hodet i gulvet når hun ble sint. Dette gjorde henne jo enda sintere for det var jo så klart vondt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå