Gå til innhold

jeg har melk, men hun vil ikke ha.. hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

hun er nesten 7 mnd, og får ett grøtmåltid til dagen. ammes vanligvis en eller to ganger på natten, og 4-6 ganger på dagen. hun spiser også fruktmos før mm innimellom hvis hun vil ha. prøver å innføre litt middag, men interessen er laber. drikker også vann når hun vil ha.

nå plutselig, omtrent fra en dag til en annen, er hun ikke interessert i puppen! vil ikke ta den i munnen og snur seg vekk. fikk ikke sove fordi hun var så sulten, så jeg måtte til slutt kapitulere og gi henne mme.. vil ikke slutte å amme enda! har altfor masse allergier i familien til det. noen som har erfaring på området? gode råd?

på forhånd tusen takk!

Fortsetter under...

Det hørtes veldig kjent ut.. ;o) Gutten min sluttet plutselig en dag å amme, han bare ville ikke mer. Da var han såvidt 7 mnd. Jeg prøvde i en uke, men han tok aldri mer puppen. Hs mente at når så store babyer har bestemt seg, er det lite man får gjort.. Fortsett å tilby pupp hvis du vil fortsette å amme, evt gi mme når du føler at du må.. Kanskje går det over, eller så har hun rett og slett sluttet å amme. Jeg var lei meg den første tiden, hadde tenkt å amme mye lenger, men så godtok jeg det, og det er jo egentlig en befrielse.. ;o)

Sånn var snuppa vår også ved 7 mnd. Jeg prøvde iherdig, men hun ville bare ikke. Måtte gi henne erstatning på flaske, og det gikk rett ned! Nedtur for meg som gjerne ville amme til hun var året, men det er ikke alt som går som vi ønsker... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...