Leontine Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Er det noen som har opplevd å miste flere ganger og så progesteron, hvor det endte bra? Hvordan syntes dere det var å bruke det? Hvilke kriterier er det for å få det? Litt info ønskes!
bambi&bamse Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Hei. Jeg bruker progesteron nå,har hatt 2 sa og 1 ma tidligere. etter ma fikk jeg resept på prog. som jeg skulle begynne og ta med engang jeg fikk positiv grav.test igjen. Denne gangen ser alt ut til å kunne gå bra...Grunnlaget for å ta progesteron er vel mest fordi kroppen ikke er så god selv på å produsere hcg kansje... Det var vertfall grunnen til jeg fikk resept.. Men om det er derfor jeg kansje får beholde nå er jo litt vanskelig å si . ps. Jeg er 9+3 nå.
♥Spirevipp♥ Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Uff må man igjennom 3 aborter for å få slikt på resept?
bambi&bamse Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Det vet jeg ikke,men jeg tror du bare skal spørre legen din eller dem du har kontakt med på sykehuset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå