Gå til innhold

Åååh! Jeg er så lei av kommentarer om hvor stor jeg er!!

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 31, og for ca tre uker siden "poffa" magen liksom bare ut. Før det så var magen min mye mindre enn andre som har termin lenge etter meg. Det er jo moro at magen syns, og alle ser hva som er på gang :o) Men det er ikke noe moro lenger å få høre fjorten ganger per dag; "åh, jammen var du stor og! " , "er du sikker på at det ikke er tvillinger?", "du kommer til å bli diger, da du har igjen to måneder...", "stakkars deg!!"

Kan ikke folk finne på noe annet å si snart? Huff, blir bare så drittlei..

Dette var et sutrete innlegg, men det er godt å få det ut :o)

Fortsetter under...

Hei du,

Jeg har det helt på samme måten! I dette svangerskapet har jeg vært stor hele tiden, er jo nesten bare magen som er stor, men føler meg som en flodhest. Det hjelper ikke på "selvfølsen" når andre tyter en full av bemerkninger om hvor kjempe stor jeg er. Er i uke 32 nå.

At ikke folk kan holde det de tenker for seg selv noen ganger....:)

Akkurat sånn har jeg det også..... "Er du sikker på at det bare er en inni der???" "Å stakkars deg skal du gå gravid hele sommeren, det blir slitsomt...."

At ikke folk kan finne på noe hyggelig å si, blir gal snart!! Eller holde det for seg selv ja! Argh!!

Puh, godt å få det ut kjenner jeg..... ;o)

jeg får hele tiden kommentarer på at jeg er så liten jeg... hender noen jeg ikke ser så ofte sier,"oi,du ser sprekkeferdig ut" syns ikke det er så gøy å være for liten eller for stor. jeg er jo akkurat passe:-)

hadde det på akkurat samme måten...forferdelig irriterende!!!!!!!! men de føler vel de må si et eller annet og så kommer de ikke på no bedre?!?!?!? jeg fikk en "fin" kommentar slengt i tryne av ei kollega, og det på en dag som igrunn var ganske så bra og jeg følte meg riktig så "allright"(men det endra seg jo ganske så kjapt må jeg si!!!)her er kommentaren...: fy fader ida, nå ser du forferdelig ut, kan ikke no for det men gravide er så ekle. Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!! tok litt tid å komme over den ja!

jeg var i en fotobutikk å skulle hente noen bilder. hu bak kassa kjenner jeg litt,men ikke spesielt godt egentlig. hu sier iallefall" jasså jeg ser du sliter med vekta". var vel ikke sånn ment egentlig da,men jeg fikk liltt sjokk med en gang...

Annonse

Har det akkurat sånn jeg og. Folk har kommentert hvor stor magen er hele (!) svangerskapet. Er lei tvillingspørsmålet... Dette er mitt 2. svangerskap. I forrige fikk jeg høre det stikk motsatte, at jeg hadde så liten mage. Folk blir aldri fornøyd...

...Jeg er også utrolig lei av alle som spør om jeg venter tvillinger..

Ifølge jordmor er ungen stor og jeg har mye vann i kroppen- men utover det har jeg en normal kropp og har vært i god form.

Hva får de som i tillegg har vært overvektige på forhånd høre mon tro?

Tør ikke tenke på det..

Har fått tvillingspørsmålet fra helt ukjente folk også-

Jeg har begynt å svare tilbake at "Nei, faktisk er jeg ikke stor, jeg er akkurat passe! Du har bare glemt hvordan det er å være gravid!" (din gamle røy....he-he). Også backer jeg det opp med at jeg har sett bilder av gravide som er både større og mindre enn meg og som er kommet like langt, for det er jo sånn det er!! Men folk er veldig opptatt av det...mye mer enn det jeg trodde på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...