Gå til innhold

Problemer med å 'slippe ut magen':)

Anbefalte innlegg

Jeg er 14 uker på vei i dag, men det er lenge siden jeg ikke lenger klarte å holde magen sånn noenlunde inne, likevel prøver jeg for harde livet. Det er sikkert litt tøvete av meg, men jeg klarer ikke å slippe magen helt ut, selv om jeg nesten ser ordentlig gravid ut når jeg gjør det. Jeg er ennå i den fasen at det er litt rart, og litt flaut, å ha gravid-mage, men når jeg holder den inne ser den jo bare feit ut. Det er liksom litt tidlig å se gravid ut i uke 15, eller så er det bare jeg som tuller:)

Flere som sliter med å 'slippe magen ut'?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5330448-problemer-med-%C3%A5-slippe-ut-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, kjenner meg sååå godt igjen. Holder den inne jeg også, ikke bevisst engang. Blir så sliten i magen når jeg går!! Prøver å slippe den ut, men det varer ikke lenge før jeg ubevisst har dratt inn igjen.

Er på det stadiet nå at jeg føler folk ser på magen min, men ingen tør å spørre om jeg er gravid ;) Er også 14 uker på vei (i går)

Jeg er 15+5 i dag og har ikke sjans å skjule noe som helst lenger. Spesielt nå som det er så fint vær! Så nå får jeg spørsmål og kommentarer og gratulasjoner fra alle, både venner, naboer, elever på skolen jeg jobber på etc..

Husker jeg ventet og ventet og ventet på babymagen med førstemann.. da så jeg ikke antydning til mage før jeg var over tyve uker..

Kun en måned til vi er halvveis, tenk det da!! :-)

jeg går å holder inne magen,men føler jeg ser tykk ut,men slipper jeg ut magen,ser jeg ikke gravid ut,men som ei sånn som ikke bryr seg,bare lar magen henge utover klærne,for buksene begynner jo å bli trange,å da ser det heller ut som om magen bare tyter ut...bør gjerne få meg en mammabukse eller fler:) da har hvertfall magen litt plass,å jeg ser kanskje mer gravid ut,ikke bare som om jeg har spist masse,å at det tyter ut...æsj...akkuratt nå er magen ikke noe kjekk...nå må der komme litt gravid mage alså:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...