Gå til innhold

Ringte inn mens i dag:-)

Anbefalte innlegg

Ringte nettopp inne mens til Riksen og har fått spraydato 2. juli. Sprøytestart i uke 30, UL i uke 31 og 1. ICSI-forsøk i uke 32. YES!

Men svaret på kromosomprøven hadde ikke kommet enda... Sykepleier Siri sa at det er veldig skjelden det er noe galt med denne, men at jeg kan ringe igjen når 2. juli nærmer seg (hvis jeg ikke har fått brev om at noe er galt innen den tid).

Tenk.... Om 3 små uker er vi i gang igjen:-)

Gla' klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5330348-ringte-inn-mens-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så flott!!!!

Da blir du ca 2 uker før meg i løypa!

Har bestemt meg for å vente til neste mens, for ellers må jeg gå ca 10 dager ekstra på nesespray. Det blir jo bare utsatt med 2 uker, så det skal jeg nok klare.

Mange lykkeønskninger og klemmer fra

Annonse

Hei du... åhhh så spennende snuppa...dette var godnyheter altså!!!!!

Nå skal jeg bare krysse det jeg har selv beina, kan jo det med tette eggledere hehe.. for at dere nå lykkes, for det fortjener du så virkelig..

STOR KLEM FRA MEG....

Hei snøfilla!!!

Så bra at dere straks er igang igjen. Skal se at icsi forsøk gjør susen:-))

Husker jeg også tenkte og var bekymret for kromosomprøven, men det er som de har sagt til deg også: Veldig sjelden at det er noe galt med den!

Ønsker deg masse lykke til i ukene som kommer:-)))

Stor klem fra

Takk for lykkeønskninger alle sammen - det varmer!

Prøver å psyke med opp og være optimist, for "alle" sier at det kommer sikkert til å lykkes med ICSI. Håååååååper så inderlig at de har rett. For som jeg skrev på sms til mannen min i dag (etter en krangel i går...) så er mitt største ønske å bli gravid.

Jeg vet det høres sprøtt ut, men akkurat nå er det faktisk viktigere for meg å bli gravid enn å få barn. Å får barn virker så utrolig fjernt og uoppnålig, men å få være gravid en liten stund må da kunne la seg gjøre... Jeg må vel være gal som tenker sånn, ikke rart det blir en krangel i ny og ne.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...