Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått svar!!! Etter en lang helg med mye frustrasjon og tårer har vi endelig noe å forholde seg til. Hcg-verdiene er stigende!! Har prøvd å se på tabeller på nettet, men de er ikke så lett å tyde syntes jeg. Hvilken dag regner vi ut fra? Innsettingsdagen? På noen tabeller står det fra dagen med eggløsningssprøyte. Men det tok jeg ikke denne gangen, i og med at det er et fryseforsøk. Hm. Flott om noen kan hjelpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagen etter innestting er rugedag 1. Hvis du sier noe om hvilke hcg-verdier du har hatt, er det lettere å svare deg.

:-)

Skrevet

Hei. Hcg-verdiene lå på 5300 og 12600. Det var på RD 20 og 24.

Skrevet

Synes dette ser bra ut, jeg! Hvis ikke sykehuset sier noe annet så ville jeg senket skuldrene, slappet av og gledet meg stooooort over graviditeten:-)

Klem & lykke til fra

Skrevet

Veldig bra verdier synes jeg det var :)

Er der 1 eller 2 egg du har satt inn ?

Skrevet

Hei. Begynner å senke skuldrene nå. Dette er jo helt utrolig!!!! Det ble satt inn to egg, så muligheten for tvillinger er jo der. :-) Blir spennende å se på ultralyd om to uker!

Skrevet

Hei Liza; Høres ut som du har tvillinger der inne :o) Vi tok ny HCG-test i dag og er kjempefornøyd med 866 på rugedag 18.

Gratulerer masse!

Skrevet

Tvillinger hadde vært utrolig bra!!! Men er lykkelig uansett. Gratulerer med fine verdier!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...