Gå til innhold

Få mage...


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Jeg er uke 11 + 0 i dag..og har seriøs begynt å få litt mage..helt nederst.. Har ingen barn fra før, og jeg har hørt 2. gangs gravid får mage før så...normalt eller?.

Noen fler som er i samme klubben eller? :) Stas med mage da....*s*

Gleder meg til å vise den til alle, så jeg syntes den skal bli større snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Jeg er gravid med nr 2 nå (og som du sikkert nå vet - en dag lenger på vei enn deg, hehehhe) og det er INGEN tvil om at jeg er gravid når en ser på magen min! Forrige svangerskap ble det tydelig mage rundt uke 12-13, forklaringa fra jordmor var at livmora lå framoverbøyd og jeg hadde mye fostervann. Om det er normalt eller ikke vet jeg sannelig ikke, men jeg hadde det i hvert fall sånn :)

 

Vi får proppe i oss dundersalt og lovehearts så vi får hjulpet magen litt på vei, hihihi :) Kjøpte meg forresten bukse idag som virkelig viser fram magen! Stolt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er kjempe stolt, så gleder meg til den blir større... Sånn at jeg ordentlig kan sitte å gni meg på magen...hehehe.

 

Leste at kvalmen din var på vei vekk ka-ping... Så digg da... Har heldigvis ikke vært så kvalm jeg, bare sånn innemellom..

Er litt akkurat nå faktisk. Har trent i dag da, for 1 gang etter operasjonen. Skikkelig digg... Men er utrolig trøtt nå da, så jeg har akkurat sovet litt....zzzzz...

 

Ellers er alt bra? Når flytter dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er så utrolig deilig at formen er bedre!!! Fremdeles smådårlig innimellom, men ingenting i forhold til hvordan jeg HAR vært!

 

Ellers er alt fint :) Var så dum og male med oljemaling igår kveld, i panikk for å ikke rekke å få ferdig alt til visning... det var nok ikke særlig lurt nei. Blei skikkelig dårlig. Så nå må jeg mase på alle jeg kjenner om å komme og hjelpe meg med malinga... prata nemlig med megler idag tidlig, leiligheten skal annonseres fredag 23. juni, dvs bildene må taes noen dager tidligere, dvs jeg har DÅRLIG TIIIIID!!! Nå har jo kallen flytta også, så jeg står igjen med mesteparten aleine. Jaja sånn må det jo være... hehe

 

Som sagt - kallen har allerede flytta, lillejenta flytter i august og jeg i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får masse hjelp da... Og vær forsiktig med å stå for mye i sånn maling lukt, ikke så sunt har jeg hørt rykter om...

Misunner deg ikke malinga, syntes det er sååå kjedelig... Malte mye da jeg og samboer flyttet i fjor....

 

Får håper dere får solgt leiligheten dere har nå fort da. Hvordan er bolig markedet i Tr.heim?

 

Fikk en gledelig nyhet i dag da... fikk en sms at jeg kunne sjekke selvangivelsen på nett. Sånn ferdig, hva jeg får igjen etter vi leverte..

Fikk igjen nesten 2000 som jeg opprinnelig skulle få...Penger som kommer godt med ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok ikke male mer nei. Kjente godt at det ikke var lurt. Oljemaling og greier... stakkar knøttet...

 

Boligmarkedet i trondheim er sinnssykt!!! Fikk 350 000 høyere verdivurdering enn for 2 år siden da vi refinansierte lånet.... sykt!!! Men vi er jo fornøyde vi selvsagt :)

 

sjekka oppgjøret nettopp selv - blir deilige 3000 det gitt. Mannen min får igjen litt han og, vi har bestemt oss for å kjøpe videokamera. Det er så utrolig ofte vi tenker at vi burde hatt kamera for å forevige alle de flotte øyeblikkene 2-åringen vår skaper. Nå har vi ENDELIG råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åÅå så bra at dere fikk igjen litt også... Det som er digg, å få igjen litt ekstra sånn at man kan kjøpe seg noe fint... shopping er balsam for skjelen....hehehe.

Vi skal kjøpe tørketrommel vi, skal gjøre om litt på badet og lage benk med stellebord og sånn. Og med en liten baby i huset så er det digg med trommel, og få klærne fort tørre....

Gleder meg til selve det å KJØPE den, bruke penger.

Men vet du hva jeg gleder meg mest til... Kjøpe baby ting. vogn og sete til bilen og klær og sånn.

Skal på Ord.UL i august, så da skal vi vite hva det blir, så vi kan planlegge litt med farger og sånn.

Men klarte ikke vente til vanlig UL så bestilte privat UL 21 juni....ååjeg gleder meg til å se den lille igjen...

 

Får håpe dere får masse igjen for leiligheten... Man taper jo nesten aldri på det uansett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørketrommel var for meg et must da vi fikk lillejenta... skjønner ikke hvordan jeg skulle ha klart meg uten - særlig siden vi fikk en skikkelig gulpeunge. Måtte skifte på henne 2-3 ganger om dagen, minst.

 

Denne gangen skal vi kjøpe heeelt ny vogn :) Forrige gang kjøpte vi brukt. Gleder meg sånn!!! Skal drive god research, finne vogna vi vil ha og passe på om den kommer på salg eller noe fram til jul. Blir så flott! Og jeg gleder meg vilt til å ha plass nok på badet til et vanlig stellebord, ikke bare sånn som en feller ned fra veggen.... så kan lillejenta løpe rundt på badegolvet mens jeg steller knøttet.. hihi....Vi vil også vite kjønn denne gangen, rett og slett fordi det forenkler planlegginga. Blir nok å holde på med uansett med flyttinga og nyhuset og alt.

 

Nå skal jeg hente jenta hos dagmamma, så skal vi kose oss litt i finværet på verandaen med kyllingsalat og is til dessert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut...tar fly opp og kommer på middag....*ler*

 

Masse kule vogner.....har lyst å kjøpe nå jeg...:)

 

Fortsatt fin kveld da..

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen på middag i rotehuset med malingslukt.. .hehee :)

 

Vet - er blitt litt hekta på vogn kjenner jeg :) Men vi har veldig klart definerte behov denne gangen og kommer nok til å ende med en simo-kombi-modell tror jeg.

 

fin kveld til deg og, nyt sommeren og mirakelmagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...