Gå til innhold

Viser billig-tester kjøpt på nett alltid en fargeløs strek?

Anbefalte innlegg

Da mener jeg de stripsene? Man kan se streken med en gang uten at det går over 5 minutter..... Har mens,men ville tisse på en som ville bli negativ bare for å se om det kom en strek slik at jeg ikke ville tro jeg var gravid neste gang vi prøver. Ville jo blitt usikker om jeg hadde fått dette reultatet etter en ikm...

Fortsetter under...

man skal vel ikke tisse på de stripsene? skal man? Har i alle fall hørt flere som får feil resultat (les skyggestreker) dersom de tisser på stripsen, men ikke dersom de har urinen i en beholder? Hva står det på pakningsvedlegget? er det babyornot eller billigteste

Jeg tisset i en beholder og holdt den ikke over max treken og holdt den der i ca åtte sekunder. Streken er jo tydelig og ser den enkelt. Har hørt endel negativt om disse testene kjøpt på billige-tester på nett. Takk for svar lille lulle. Andre med erfaringer med disse testene?

Jeg har også brukt de billigtestene, og har til gode å få positivt resultat...(Men har jo ikke vært gravid heller, så er kanskje ikke så rart.. ;)

Det jeg ville fram til var at jeg ikke har hatt problemer med skyggestrekier, men det kan være du har fått det fordi du har holdt den nedi for lenge. (Den skal bare holdes nede i 3 sek)

Men det heter jo også at en strek uten farge ikke er en strek...

Annonse

Enig med Pelle Kanin, en strek uten farge er ikke en strek!

Disse billigetestene har funket for meg, har aldri fått falsk positiv på grav.testene. Har gjort som det står på vedlegget når jeg har testet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...