Gå til innhold

KoneMor76 og evt. andre fra rugeklubb uke 21

Anbefalte innlegg

Hei!

Det var trist å høre at det ikke lyktes for dere heller - jeg vet så inderlig godt hvordan du har det. Og det verste er å ikke vite om den dårlige kvaliteten på eggene (fragmentene) var et engangstilfelle, eller om de faktisk alltid er slik (det vil jo i tilfelle forklare endel, men det er for jævlig å tenke på).

Er nettopp ferdig med mensen nå, og har nedtelling til jeg kan begynne på neste runde, regner med at jeg kan begynne å spraye rundt 21. juli, og det bør bety uttak rundt 18.-19. august. Både gruer og gleder meg, for da får vi vel en del mer svar i forhold til dette med kvaliteten. Men det er liksom det eneste som gjør at jeg klarer å holde meg oppegående nå - noe å se frem til.

I går var jeg i en fødselsdag, der min onkel og hans samboer kom med deres 2 uker gamle baby. Det var så vondt - jeg klarte rett og slett ikke oppholde meg i nærheten, og fant på alt mulig i den andre enden av huset og hagen. Føler meg som en drittsekk, men jeg orker bare ikke å forholde meg til slikt nå. De andre syntes sikkert jeg var kjemperar, men.... Vi har jo ikke fortalt noen i familien om prøverørs-forsøket vårt, men de fleste tenker vel sitt i forhold til at vi snart har vært gift i 4 år... At det skal gjøre så vondt!

Klemmer fra

Fortsetter under...

Hei

trist at det ikke gikk bra med deg heller.

Forstår veldig godt i forhold til det å være i nærheten av barn (jeg er det hele dagen) Jeg synes også det er vanskelig når veninner har mrd barn, vil aldri holde dem.

Jeg har fått tatt blodprøver og det ser ut til at jeg har vært gravid fordi hcg verdiene var stigende. Men jeg blør kraftig så det har nok vært en kjemisk abort. Av en eller annen merkelig grunn synes jeg dette er bedre enn at det ikke har vært noe i det hele tatt. Det gir et håp til at det kanskje kan gå bedre senere. Da var det jo mulig til tross for de fragmenterte eggene.

Jeg har også fått nye datoer i slutten av august, så nå er det bare å veeeente. Heldigvis går tiden fortere om sommeren!

Fy fader Mallen, jeg vet akkurat hvordan du har det.

Jeg klarer ikke å se hverken gravide, eller nyfødte for tden,

jeg har det skikkelig vanskelig!

Å som om det ikke er nok, gjør mannen min ALT han kan for at jeg skal bli glad.

Jeg er ikke glad mer, dette har forandret meg.

Håper du kommer deg utav dette..

om ikke annet på en litt bedre måte enn meg:-)

Klem

Skjønner hvordan du har det.

Syntes små babyer var kjempefine, helt til mensen kom. Nå holder jeg meg litt på avstand.

Men vi skal vel ikke ha dårlig samvittighet for å reagere på den måten heller.

Satser også på ny frisk med fryse egg i august ( kanskje to ?)

Vi får forsøke å legge bort tankene i sommer.

Jeg har også fått tilbakemeldign fra mannen min om at jeg har forandret meg, og blitt mer negativ :-(

Tror nok det går over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...