Gå til innhold

Noen flere som ikke kjenner seg så gravide akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Er snart fullgått 14 uker, men etter at kvalmen ga seg for ei drøy uke siden har jeg ikke følt meg så veldig gravid. Ikke har jeg fått mage enda, puppene er ikke ømme... Med førstemann var kroppen mye "ømmere" og legekontrollene hyppigere, så jeg hadde allerede hørt hjertelyd rundt denne tiden, men nå var jeg hos lege i uke 9 og skal ikke igjen før uke 24.... Venter på UL-time, ringer lege nå for å høre om de har glemt å sende henv....

Fortsetter under...

Skjønner litt hva du mener, noen dager føler jeg meg ikke så veldig gravid. Men i dag skulle jeg prøve et pent lyst rosa sommerskjørt som jeg kjøpte på salg i vinter.... Det var ikke aktuelt å få det på i det hele tatt, har nok lagt på meg noget rundt magen, hoftene og lårene...

Skal til jordmor på onsdag, og da håper jeg vi får høre hjertelyden!! Så da vet man enda litt sikrere at man er gravid : )

Og det med UL, jeg fikk brev ganske kjapt etter at jeg var hos legen, jeg var der i uke 8, så det bør jo ikke ta så lang tid!! Lykke til!

JAAAAAAAAAAAA - jeg kjenner meg igjen. Jeg har ikke vært kvalm og eneste symptomer har er at jeg har blitt fagrere, har hard mage, og kvisene som har lagt sin elsk på meg. Hadde det ikke vært for tidlig UL så hadde jeg vært i tvil om jeg virkelig er gravid (bortsett fra positiv test og uteblitt mens da...).

Er snart ferdig med uke 13 og venter på magen.

Det var det sammen for meg da jeg var på uken 14. Man kunnne ikke se magen min og jeg følte meg ikke så veldig gravid. En uke senere kom magen ut. Nå er jeg 16 uker og føler meg veldig gravid!!! Det var en stor forandring fra uken 14 til uken 16. Utrolig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...