Gå til innhold

Noen andre som ble HØYGRAVID i dag? :)

Anbefalte innlegg

Jeg måtte bare teste hvordan det nye nicket mitt tar seg ut!

40 dager igjen, oi oi, går jo ganske fort da!

Dere andre med termin som meg, hvordan føles det? Begynner dere å tenke mer på selve fødselen? Det gjør jeg, og drømmer om den også..

Tenker jeg skal sette meg ned å skrive ønskebrev til føden snart, så har jeg iallfall gjort det!

Fortsetter under...

Fantastisk nick:-D Er det ikke deilig å ha så få uker igjen?

Jeg har jo vært høygravid en liten stund, og opplever at tiden går kjempefort!

Tenker en del på fødselen ja. Kan ikke si at jeg gruer meg, men spent er jeg selvsagt. Tenk om ikke så lenge får vi holde våre søte små i armene:=). GRATULERER SOM HØYGRAVID!!!

Klem

Annonse

Tjoho, jeg er HØYGRAVID i dag og ferdig med min siste eksamen, så nå er det bare å vente å se:) Jordmor mente jeg kunne komme til å føde i løpet av ei uke pga av at slimproppen har gått, baby er langt nedi bekkenet med hodet (kjenner det med fingeren..) og at jeg har hatt veer for noen dager siden. Blir spennende å se hvor lenge jeg blir "gående", kanskje han bare lurer oss..venter en prins:)

i følge bim`s 40 dager regel om å være høygravid, har jeg vært det lenge. men fra i går føler jeg meg virkelig høygravid. pluss 2-3 kg i løpet av helga. bare vann. høyere blodtrykk og jææææævli akutt sliten. fra å sove godt hver natt- sover nesten ingenting. magen har falt ned...ja dette må kalles høygravid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...