Gå til innhold

Juni: Varmere og varmere...


Licel

Anbefalte innlegg

Jeg har sagt hele tiden at jeg takker for hver dag som har vært sval og kjølig, noe som har vært tilfellet helt frem til helga som var nå. Har vært et fantastisk sommervær, alle koser seg i varmen. Nesten alle. Vanligvis ville jeg også storkost meg, men med 4 dager til termin og masse vann i kroppen har jeg det IKKE bra når det blir så varmt som nå. Føtter og hender er verst, er så hoven...

 

Flere som plages?? Jeg skal snart legge meg i underetasjen med en flaske kaldt vann og føttene høyt hevet. Der får jeg bli i dag... Trist når det er så flott ute, men. Sånn er det, vi skal jo lide litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er ikke noe særlig. Det som plager meg aller mest er pollen allergien. Jeg må bare ha oppe dører og vinduer for ikke å forkomme, og da er det pollen overalt. Kan ikke ta noen medisiner så lenge en er gravid... Om natten er det også varmt, og alt er ubehagelig! Jeg har 8 dager igjen til termin. Jeg sitter noe ute i skyggen med bena høyt, det er jo tross alt deilig vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke mye vann i ben og armer,men plages av varmen for det. vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. følers som om jeg skal besvime hvert øyeblikk for det er så varmt. prøver å drikke mye,men føler jeg ikke får i meg nok drikke. men drikker flere liter om dagen og om natta for den sagtskyld...

 

lykke til i varmen jenter....

 

husk å drikk mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 30 grader i SKYGGEN på verandaen i dag, og jeg har ingen ankler lenger! Det går i ett fra leggene til føttene ;-) Herlig - meget sexy! Har 5 dager igjen til termin i dag, og må si jeg har hatt behageligere dager. Men er oppvokst med at det ikke er lov til å klage på sola - og lyset gir meg faktisk energi ;-) Det går med endel isbiter og vann for tiden - gleder meg vanvittig til poden kommer ut av meg nå. Har vært små-redd for å føde før, men nå sier jeg bare: BRING IT ON! Orker ikke gå sånn her så inmari mye lenger ass.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...