Gå til innhold

Hm...så var det å vente da...


Trummelums

Anbefalte innlegg

Lurer på når jeg kan ta test??...først den dagen M ikke har kommet eller?? Jeg venter den om 5 dager,men har en sterk følelse på at jeg er gravid,føles sånn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jo hørt om folk som har testet før IKM, men det er vel lurest å bite tenna sammen og vente de fem dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. Jeg vet hvordan du har det =) Tok min test morgenen før forventa mens... viste positiv. Tror ikke det slår ut hos alle så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i følge ul termin slo min test ut 10 dager før ikm. stoler mer på mens termin, da testet jeg positivt 5 dager før ikm.

 

Jeg klarte ikke vente med å teste, er den negativ kan du jo bare teste igjen om 5 dager.

 

Tror det er forskjellig fra person til person på hvor tidlig man tester positivt. Noen får ikke positivt før de er dager over ikm.

 

Hilsen ei som er på besøk fra 2 tri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å teste med Clearblue, ikke digital, da kan du teste tre dager før du forventer mensen. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt 12 dager etter positiv EL test, to dager før forventet mens. Det var med Clearblue digitalt. Hater å tolke streker!

Legen min mente at de fleste tester var så gode at de kunne brukes også før forventet mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp en dobbelt pakke og ta en nå, så tar du neste noen dager etter forventet mens.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...