Gå til innhold

Svingende form, halsbrann, rar puls og kvalm!

Anbefalte innlegg

Maten ligger og stanger i ca 3 timer etter at jeg har spist. Jeg har en sviende følelse i brystet, liksom der som hjertet er og håper det er overgangen magesekk-spiserør som er irritert og ikke at det er en blodåre i hjertet som er trang! Ja, føler meg som en hypokonder nå men er sliten av dnene svingende formen. Går fra topp til bunn på 1 sekund! Ca som dette:

"Kvalm, å nei -Der gikk det visst over, hei! Hva skjer, prinsen snur seg ---Blææh, kvalm igjen, får liksom ikke puste helt, føles som lungene detter nedover. Puuuhhh.-... For kaldt, å nei for varmt -Pang, ødem!Må bevege meg litt.. Å, trøtt! Strekker i magen, AU! Sulten? Ja, kanskje litt -Mulig det er derfor jeg er kvalm.. Ja, det er jo slutt på sure oppstøt nå, så da er det vel en stund siden jeg har spist. Klar for en ny runde med halsbrann, men blir jo kvalm og rar hvis jeg IKKE spiser. Ok, der var visst formen ok igjen..."

Fortsetter under...

Sånn har jeg det også.. Men for ett par dager siden kjøpte jeg Gaviscon tyggetabletter. De hjelper faktisk, har ikke kastet opp eller hatt halsbrann siden. Satser på det varer.. Angrer på at jeg ikke kjøpte de før ja. Ta en før du legger deg om kvelden også... Verdt å prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...