Gå til innhold

September: pappan kan høre hjertet jo :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

pappaen her hørte det flere ganger i forrige uke, men nå de siste dagene har han ikke fått det til..

men hun sparker i hvert fall voldsomt (han kjenner også bevegelsene jeg ikke kjenner når han legger ansiktet nedpå) så det er i hvert fall liv i henne!

jeg er forresten 24+ nå..

hey hey. forloveden min har hørt det siden eg var i uke 18. han hører han lille hver gang han legger øret ned på. og det er mangen ganger at han lille har tatt og slått eller sparket til pappaen sin. hehe liker ikke helt at pappaen kommer og forstyrrer. er også kjempe kjekt når eg er litt bekymret, hvis han lille jonatan ikke har beveget seg så mye. så ber eg forloveden om og lytte og se om alt er bra. det som er så fasinerende er at han til og med kan høre om jonatan sover eller er våken men ganske rolige. heheh jordmor trodde ikke på oss at forloveden min hørte noe hjerte lyd fra jonatan når eg kun var ca 18 uker på vei. men han var med på kontroll ,forklarte kordan hjerte rytmen til jonatan var forskjell til min. og dæ mann. ho tok feil. sank litt ned ho da ja. heheh :P

snart 27 uker nå jah. wheeee. hehe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...