Gå til innhold

Smyger meg inn her jeg....


♥Spirevipp♥

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen!

Tok test i går og den viste POSITIV! Jippii!!!

I dag har jeg opplevd litt småblødning, ikke mye, men nok til at jeg blir litt nervøs. Hadde en SA i fjor, og det var tungt nok! Leste at det er normalt å ha noen småblødninger i begynnelsen av et svangerskap. Så jeg får håpe det er det det er!

 

Håper den lille spiren klamrer seg fast til mor!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER så masse ACH79. Jeg må innrømme at jeg har vært nysgjerrig på hvordan det har gått med deg ettersom vi hadde IKM i samme uke. Jeg håper alt går bra for deg og ser fram til samtaler her med deg. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Miramo!

 

Ja jeg håper det går bra denne gangen selv, vil så inderlig at denne lille spiren skal sitte nå! Hvordan er formen din da? Har du mange av de vanlige plagene?

 

Jeg føler meg veldig oppblåst jeg....men bortsett fra det temmelig fin i formen!

 

Koselig å ha flere her inne å prate med!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg har nesten ingen symptomer jeg. Jo, jeg føler meg oppblåst, men ikke verre heller mindre enn når man har mensen. Ingen ømme pupper eller kvalme, så vi må vel bare si oss heldige tror jeg.

Vi er vel omtrent like langt på vei du og jeg. Jeg har termin 13.feb. Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har temin den 14. februar, på selveste valentines dagen!!!

 

Uff, jeg blør mer jeg nå....er faktisk veldig redd at det går galt denne gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, og lykke til! Vi krysser alt av fingre og tær for deg og knøttet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det jeg også!!!!

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at alt går bra! Ikke så lenge siden jeg så deg på Bli Gravid, nå har jeg endelig kommet hit også :) Er veldig glad, men gleder meg enda litt mer til overstått UL om to uker. Det er lett å bekymre seg ekstra når man har opplevd å miste før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja jeg vet, og det er jo ikke bra det heller!

Det må være spennende å ha kommet så langt som til UL, da blir det liksom litt mer virkelig!

 

Sitter nå på jobb og prøver tenke på andre ting, men det er ikke så lett! Min søster sa hun hadde mens-lignende blødning flere ganger gjennom hele svangerskapet...så jeg får håpe at det er det det er og ikke noe annet!

 

Når jeg hadde SA så blødde jeg MYE mer, og jeg hadde sterke smerter. Nå har jeg kun murringer og rent blod med slim.....(litt ekkelt å gå i detalj her)...er fortsatt oppblåst i magen! Håper så inderlig at dette går bra!!! Leste på uke 5 her på barnimagen, og det var veldig normalt å ha en blødning nettopp denne uken....så kryss fingrene for meg!!!

Og gi meg info om hvordan det gikk på UL....så utrolig spennende!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også termin 14. februar. Vi har mer felles også... Jeg mistet dessverre også... i februar i år faktisk i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...