Gå til innhold

Nikki 06-


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Leste at dere hadde holdt på et par år før du ble gravid nå. Gratulerer forresten!! Kjempebra! Kom du til noen utredning eller?

Har også holdt på en stund nå - og skal til IVF i sommer. Håper selvsagt at det klaffer før den tid, men er ikke mye optimist.

Hva gjorde du annerledes denne gange? Stresset du mye med å bli gravid leller tok du det som det kom? Jeg styrer litt med EL-tester, men klarer ikke å la være heller. Må liksom vite når jeg har EL....

Takker og bukker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Vi har prøvd i neste tre år.

Jeg var på st.olav og tok lapraskopi i april i år.Der fikk jeg påvist endometriose og legen skrev en søknad om IVF for oss rett etter inngrepet. Fikk brev nå i mai om at vi fikk begynne med IVF om 6 måneder. Kanskje var det med på å gjøre at jeg slappet av mer ang det å bli gravid. Det som var den store forskjellen for oss denne gangen var jo at mye av endometriosevevet var fjernet OG at jeg testet positivt på eggløsningstest (noe jeg ikke gjør så ofte) Deretter hadde vi et par runder i høyet, og selvsagt lå jeg med beina oppetter veggen i en liten halvtime etter hyrdestundene.

Skjønner godt at du tester med el-tester, det har jeg gjort hele veien også. En må jo vite når det beste øyeblikket dukker opp:)

Ønsker dere lykke til med prøvingen, ta vare på hverandre og kosen. Ikke gi opp. Det blir deres tur snart:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...