Gå til innhold

3 mnda og spinnvill..noen fler?

Anbefalte innlegg

Jenta mi på 3 mnd er så vill av seg, veldig mange som kommenterer det.

Sier det er rart siden hun er så liten osv.., litt bekymret jeg.

Hun ligger aaldri stille når hun et våken, spreller og fekter med armer og bein, hyler og ler hele tiden.

Virker som hun har det gøy da, men er veldig litt rolig.

Bør jeg bekymre meg for dette?

Kan man merke at babyer har adhd?

Hun sover 12 timer i strekk på natta

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5328564-3-mnda-og-spinnvillnoen-fler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

..min lille gutt er 4 mnd nå, men har vært ganske aktiv hele tiden ja :) spreller og fekter å ser seg rundt hele tida.. sønnen til venninna mi er sååååååå rolid iforhold at jeg åsså blir litt "bekymra" .. Men det er sikkert bare bra og et sunnhetstegn...veger å tro det jeg!! ;)

Hehe, hadde du ikke sagt HUN hadde jeg trodd du snakka om sønnen min:) Han har alltid sprella, fekta og vært skikkelig mark. Han hyler (pratehyling altså) og skravler dagen lang. Alle som ser han må le for beina spreller konstant, selv når han sitter fastspent i bilsetet. Han har aldri villet ligge på armen, skal alltid sitte eller stå. Har slått meg til ro med at han er sånn, og er sjeleglad han ikke kan krabbe enda:) Skal han holde det tempoet der når han kommer seg avsted skal vi få litt å henge fingra i:)

..høres akkurat ut som min det der! :) Har alltid vært veldig våken og med, men fra ca 2 1/2mnd alder har det tatt av. Ikke bekymr deg - de koser seg bare. Jeg hadde samme aktivitetsnivå som datteren din når jeg var baby og har ikke adhd så det henger nok ikke sammen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...