Gå til innhold

Minni 79 + lilleminni


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Leste at du hadde hatt brun utflod i ca 1 uke,og det har jeg også hatt no.Så det jeg lurte på er om du hadde gynokologisk undersøkelse,for å se hvor du eventuelt blødde fra.

Jeg er no 8+3 på veg og begynte å blø i uke 7,men jeg har ikke tort å ta GY undersøkelse for jeg er redd for å forverre det,så derfor lurte jeg på om du hadde gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,hei....

 

Uff disse blødningene... De er til bekymring og besvær... Jeg var jo hos legen i forrige uke pga min brune utflod. Han sa at når det ikke var snakk om noe mye og jeg ikke hadde magesmerter så var det ikke farlig. Han tok verken noe GU eller noe anna undersøkelse på meg. Ble sykmeldt da slik at jeg kunne ta det litt med ro. Har et tungt yrke da jeg er sykepleier...

 

Ellers så skal jeg på tidlig UL( det er vel innvendig tror jeg..) om en uke. Da er jeg 7+3. Det skal bli veldig godt å fa det og se hjertet og for ev å se hvor blødningene kommer fra. Anbefaler deg å oppsøke lege og eventuelt få tatt en tidlig UL. Mest fordi da tror jeg man får slappe av mye bedre etterpå slik at man kan nyte svangerskapet.

 

Kommer det mye brun utflod hos deg? Hos meg er det litt på truseinnlegget og så kommer det litt mere når jeg er på do..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...