Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..feira bursdagen min forrige helg med noen venninner-mens gikket var hjemme med pappa og fikk flaske...ammet heller ikke på 12 timer etter jeg kom hjen (pga.alkohol)..og etter det har gullrt ikke villet ha puppen mer :( spiser kun flaske nå - av og til litt pupp(veldig lite)... noen flere som har opplevd noe lignende-og som vet om det er noe jeg kan gjøre... er det ok å gi mme på flaske (har jo ammet i 4 mnd nå).. pumping blir for mye styr (vondt i hendene)... åsså dette med soving... min lille legger seg 7 på kvelden-men spiser 2-3 ganger om natta og er ofte lys våken og klar til å stå opp 5 (6)... det er sjelden vi sover til 7 her i huset... vanlig?? når vi står opp er vi våken halvannen time-å når han da skal sove er det kun vogna som duger..vil ikke legge seg i senga igjen... Noen med samme erfaringer og-eller godr råd.. skulle så gjerne fått sovet litt lenger !! :) ps: kl. 7 på kvelden er han så trøtt at han MÅ sove , enda han har hatt seg en liten lur i 5 tida...hmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme skjedde med oss, jeg var syk noen dager så jeg kunne ikke amme.

Hun fikk flaske og ble vandt med å ikke suge så hardt for å få noe ut, så nå tar hun bare det første lette hun får ut av puppen for å så bare hyle.

Da gir jeg flaske med mme, og går nok snart helt over til dette.

Min er 3,5 mnd.

Skrevet

...regna nesten med at dette med flaska er ganske vanlig -ja.. tusen takk for svar :) :) enn sovinga åsånn da.....??? hmhmhm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...