Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i basseng/balje ute/eller plaske i sjøen??når som helst eller bør de være en viss alder??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å, dette lurer jeg også på....

Skrevet

Det med sjøen veit jeg ikke, men gutten min satt i balje på verandaen i går han:) Ikke så lenge, bare nok til å plaske en liten stund og få litt kjøling. Han syns det var kjempefint oog ble ikke kald.

Skrevet

Min jente på 6 mnd fikk plaske i balje i går på platten - men hun hyyylte da jeg stakk beina nedi..hmm.. Og vannet var i kroppstemperatur. Mulig hun skvatt, ikke vet jeg. Men jeg tok hun fort opp igjen,

Er det så varmt som i Oslo i går (26) er det vel varmere enn man har det på badet?! Og da hadde hun fått bade hvis hun ville det.

Skrevet

Tror ikke det er en aldersgrense for det der, men det er jo noe med at de skal ha glede/ nytte av det.

Gutten vår badet masse i basseng og litt i havet når han var ca 5 mnd. (i utlandet) Men han har gått på babysvømming og er vant til vann.

Skrevet

Størstejenta mi bada ute i basseng for første gang da hun var 8 mnd, og vi prøvde i sjøen da hun var ca 10..Men vi rakk ikke å putte mer enn tærne nedi, før hun hyla, så det måtte vi bare gi opp hehe.....

Minstejenta på snart 6 mnd har ikke prøvd noen av delene enda..Men vi tar vel fram bassenget snart ja tenker jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...