Gå til innhold

Hjeeelp plis!!!skal det være sånn der nede???

Anbefalte innlegg

Fødte for 4 uker siden og jeg tror noe er veldig galt med kjeden min. Skulle skjekke stinga,så la jeg merke til at hele fremre veggen i kjeden har lagt seg bakover og nesten sperrer hele kjeden,ligger helt i åpningen...er det sånn det skal være?trekker det seg sammen igjen,eller opp igjen heter det vel.Kjente etter forsiktig,og det er ikke mye til hull der lenger..ikke en lillefinger engang...hjelp!!

Fortsetter under...

Jeg opplevde det samme som deg(tror jeg ut fra beskrivelsen din).

Tror det var ca 4 uker for meg også, var veldig bekymret og syntes det kjentes veldig ekkelt ut. Var på 6 ukers kontroll og legen sa at alt så normalt ut der nede. Jeg tror du bare skal slappe av og gjøre bekkenbunns øvelsene så ordner det seg nok etterhvert! Lykke til :o)

Jeg har det slik også og legen så at alt var som det skulle, så da regner jeg med at det et ok men det er jo litt ekkelt av og til syns jeg. Vi må vel regne med å bli litt forandret etter en fødsel.

9 mnd siden fødsle.

Jeg fødte for 8 uker siden og ser også sånn ut. Er avhengig av hvor mye jeg står og går. Det trekker seg som oftest opp igjen om natta. Det skal visst gå seg til igjen, viktig med knipeøvelser.

Rart de ikke informerer om at man kan se slik ut på barselavd. Jeg ble ganske skremt da jg kom hjem og fikk se meg i speilet.

Annonse

Ja,jeg ble også skremt, det var jo blitt DET kjempehullet der nede!!! Og det kombinert med blod, og sting, var veldig skremmende å se, jeg var overhodet ikke forberedt, selv om jeg visste at man blir litt vid etterpå. Men å se det i speilet, liksom.... ? !! Jeg synes det er så ekkelt å kjenne på det også, er liksom ikke sånn jeg er vant til at det kjennes ut der nede! Føler at stinga/arrene er litt ekle å kjenne på også. Nå er det 5uker siden fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...