Gjest Skrevet 12. juni 2006 #1 Del Skrevet 12. juni 2006 Ny uke, og sunn må vi fortsette å være. Tenk, jeg gikk ned 400 gr i uka som gikk også----- Så nå er halvannen kg borte siden vi ble litt sunnere og sprekere... Er dere med enda?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 12. juni 2006 #2 Del Skrevet 12. juni 2006 er med, og gjør så godt jeg kan.. prøver å spise sunt og er mye ute på tur! samt inngått avtale med min kjære ( som burde startet sunne des-pappaer..) om "styrketrening" m situps ol to ganger i uka!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. juni 2006 #3 Del Skrevet 12. juni 2006 "sunne des-pappaer" ja det var en god idè..... Flott at du henger med Willow.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 13. juni 2006 #4 Del Skrevet 13. juni 2006 prøver å henge med, men en helg hjemme hos mamma og pappa og så føler jeg meg plutselig ikke så sunn... ble myyyye god mat i helga, men har startet på ny giv igjen Man må jo kose seg litt... kremt... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. juni 2006 #5 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei Lene. Klart det er lov å kose seg........... ....det er altid en dag i morra. Stå på du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå