Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Lillegull er ganske hard i magen. HVa kan jeg gjøre for å hjelpe han??? Bruker malt i grøten til frokost og kvelds, men det virker ikke helt som jeg hadde håpet, og synes det kan bli litt vel mye malt... Er det noe annet jeg kan gi han som hjelper på hard mage? Altså, jeg må få regulert magen hans slik at han ikke blir så hard i magen. Hans bæsjer opptil flere ganger daglig, men det kommer bare noen harde klumper da.... Han får liksom ikke tømt seg skikkelig. Hjelp?! Klem
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Jeg glemte å si at han er 7 mn nå.... Hvordan skal jeg få i han sviskesaft da? Blande det i grøten? Han er nemlig ikke så glad i annet enn melk å drikke...
Livmor Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Du kan blande sviskesaft i grøten ja. Jeg brukte en engangssprøyte og ga rett i munnen en gang gutten min var hard i magen. Han svelget unna han. Tror sviskesaft du lager selv er mer effektivt enn sviskesafta til Nestle (hvis den ikke hjelper noe særlig). Hvis det er vanskelig med svisker kan du jo øke mengden malt bare til magen løser seg og så gi mindre etterpå. Det viktigste er jo at han får gjort fra seg uten problemer:)
skimre Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 hei hei! jeg har ei jente på 3 mnd, hun får jo bare mme, men har hatt mye problemer med hard mage. malt har ikke fungert i det hele tatt, og jeg var oppe i en ts i hver flaske uten stor effekt. nå gir jeg henne sviskesaften fra nestle med ts en gang om dagen, og her er det blitt fart i sakene:) hun smatter villig i seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå