Gå til innhold

Øm i underlivet

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er så øm i underlivet. Litt vondt å sitte og gå. Har fått en hemoride som er vond (er litt løs i magen om dagen) og har litt såre kjønnslepper også (har behandlet mot sopp og det er ikke det!) Er liksom øm "overalt." Har fem uker til termin og syntes det er ekkelt. Pga den store magen får jeg ikke sett så mye der nede heller... Flere som har det sånn?

Må legge til at jeg har lagt på meg 20 kilo og føler meg skikkelig stor og tung. Får fort vondt i beina mm. Jeg er vant til å være lita og tynn, så det er uvant for meg å være så stor. Har vært stor lenge og skjønner ikke helt at det fortsatt er 5 uker igjen til termin. Ved forrige svangerskap la jeg på eg 12 kg og følte meg aldri så tung som nå. Da hadde jeg det veldig fint på slutten. Jeg vil gjerne høre fra andre her...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5328148-%C3%B8m-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også følt meg øm og sett andre her inne som sier det samme.

Tror det er ganske vanlig at man føler seg litt øm og forslått der nede når man nærmer seg termin.

Vet ikke om det har noe med vekta å gjøre, men jeg har også lagt på meg en del, ca 22 kilo faktisk.....

Klem

Føler meg øm nedentil når jeg skal stå opp jeg da.. Kjennes ut som om jeg er støl i hele underlivet.. Hehe, ikke så veldig behagelig, men det går som regel over i løpet av morgenkvisten for meg da:)

4 uker igjen til termin. Har lagt på meg 9 kg til nå, og føler meg ikke så veldig stor, selv om jeg er lita og slank fra før jeg også.

Er du plaget med vann i kroppen å eller? Siden du nevner at du fort får vondt i beina å sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...