Gå til innhold

Når du svarer på innlegg, klikker du svar på HI eller på siste svar? Kanskje noen som ikke vet:

Anbefalte innlegg

Jeg bare nevner dette for jeg ser det mye her, og hvis noen ikke vet det så er det jo greit:

Når man skal svare på et innlegg, klikker du på svar på dette innlegget i den første meldingen.

Hvis du vil svare på et av svarene under, klikker du på det svaret du vil legge ditt svar under.

På den måten er det lettere å følge med på hvem svarene her til, er det til HI eller er det til et av de ander svarene under?

Ser i mange tråder så svarer folk på det siste svaret, og nevner det her nå fordi jeg ikke vet om det fordi folk ikke gidder(og da er det greit, ikke min business:-) eller fordi de ikke vet det.

Så håper ingen blir støtt her, det er bare fordi det hadde vært bedre om vi kunne utnyttet den funksjonen siden den først er her:-)

Fortsetter under...

Annonse

De blir lagt inn på slutten hvis du klikker på hovedinnlegget også, men da kommer det rett under på en måte. Når du klikker på det siste innlegget kommer det også sist, men da ser det ut som du svarer siste person.

Det at folk svarer andre midt i tråden, er jo grunnen til at det er på denne måten. At det ER mulig å svare på en spesifikt innlegg.

Så du får da svarene dine sist alikevell:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...