♥sebastian3003♥ Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 hva vil dere kledd på en 2mnd gammel baby i dag i varmen, når dere skal ut å trille???
♥ strikkemor ♥ Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 mi snuppepå 3mnd har på seg "singlet-body" i dag, og det holder i massevis. Her er det vaaarmt! Ligger og spreller i vogna med et helseteppe over seg.. herlig!
Livmor Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Nesten ingenting hvis det var gutten min. Hadde nok tatt på han en kortermet body og hatt et helseteppe å legge over beina hvis det trengs. Nå har han blitt litt større og har bare på seg bleie. Han er skikkelig heit av seg stakkar, så han plages virkelig når det er så varmt.
♥sebastian3003♥ Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2006 ville dere hatt dette på selv om dere skulle på tur til byen??? hvor hører dere till???? jeg er i bergen og her er det meldt 25 grader
Livmor Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Det spiller jo ingen rolle hvor du er så lenge det er 25 grader. Det blir jo ganske varmt i vogna også. Det er jo bare å ta med litt klær hvis du er redd det blir lite. Men som sagt, gutten min hadde ikke trengt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå