Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Har merket at alle bukser, kjoler og truser blir fulle av sand. Jeg har vasket godt i maskinen, men det vil ikke gå bort. Spesiellt i det lyse tøyet. Noen som har samme problem? Noen tips om hva jeg kan gjøre for å få det bort??
lykken på jord Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Rist klærne ute før du tar de inn... Ikke godt for vaskemaskina å bli fylt opp med sand...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Jeg tenker ikk på løs sand! Men det som setter seg inn i buksene, som ikke vil bort da jeg rister eller vasker de i maskinen.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 Hehehe kjenner til det ja,men har forsatt ikke funnet noe løsning på det. Tenke jeg skulle prøve den saken som vises på tv som tar flekker vanish (tro det skrives slik) den er hverfall rosa. Skal kjøpe den i morgen kansje det hjelper?????
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Har tent litt på den jeg også. Men jeg er litt usikker på sånne ting som virker litt for utrolig til å være sant. Si i fra om den virker da. Så kan jeg kjøe en sånn og prøve også. =)
Denice Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 Hei! Møkkete klær er et fenomen også i vårt hjem, men det er faktisk sant som de sier på tv. Vanish oxy er en suuuupert oppfinnelse og vi bruker den nesten daglig. Om tøyet er ekstra møkkete, som f.eks hvitt eller helt lyst bør du la det ligge i vanish-vann over natten. Står at det er skadelig for tøyet med det funker helt fint her og hvitt blir faktisk "blenda-hvitt". Lykke til og god sommer!!
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Har også hørt at den der rosa-vanish produktene skal være bra av ei på jobben. Har ikke turd å prøve selv, da vesla mi har veldig ømfintlig hud. Og har begynt å litt eksem igjen.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå