Gå til innhold

Blir snart gal - jeg får ikke sove!!!!

Anbefalte innlegg

Har holdt på i en uke nå. Hver natt når jeg skal legge meg - så får jeg rett og slett ikke sove. Har 2 dager til terminen og ligger bare å funderer på når det hele starter. Starter det i natt tro?? Jeg blir så irritert og forbanna av dette. Også var det dette med fullmånen da - det skulle jo liksom skje i natt, hadde jeg forberedt meg på, men nei da...

Hadde forresten burdagsselskap for mannen min i dag (søndag) og har styra fælt med å bake kaker og greier. Tydeligvis har ikke det hjulpet heller.

Jeg orker snart ikke å vente lengre. Nettene er helt forferdelige!!

Dritt altså!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5327433-blir-snart-gal-jeg-f%C3%A5r-ikke-sove/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror d må ha noe med termindatoen å gjøre... He he:-) Jeg har samme dato som deg, og har heller ikke sovet på en uke. Sovner først i seks tiden på morgenen. Skikkelig frustrerende! Jeg venter ikke på at fødselen skal starte en gang. Skal ha ks på onsdag...

Hiver meg med på denne. I natt hadde jeg ligget i over to timer, er dautrøtt og klarer ikke holde øynene åpne, men sove får jeg ikke. Har hatt den laaange perioden med brenning under føttene (kroniske greier jeg har hatt siden jeg var barn). Så da kjente jeg tårene presse på. VIL SOVE!!!

Først etter 3 timer fikk jeg sove og da gikk det to da satte den h.... brenninga igjen... blir gal snart.

Men hvorfor brenner det ikke sånn om dagen, blir frustrert.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...