Gå til innhold

Jeg flytter til Stavanger!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei, jeg venter en gutt 24.juli :-)

Kjæresten min har fått jobb i Stavanger, så nå flytter vi neste uke. Jeg kjenner ingen der!! Hadde jo vært koselig med noen venninner da.. Er 82-modell, sosial og gravid... Noen fra Stavanger her??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor nok ikke der, men det er jo en veldig koselig by da. Anbefaler deg å starte på babysang til høsten. Da blir du kjent med flere som bor i samme område og som også går hjemme med små. Det drives ofte av frelsesarmeen eller den lokale kirken, men er ikke misjonerende av den grunn! Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fra stavanger. Har termin 24 juli jeg også , men skal ha planlagt keisersnitt før den tid. Dett blir gutt nr 2 for min del. har en 3-åring fra før. Er 26 jeg da. Hvor flytter dere hen da og hvor j\kommer dere fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Becky

Vi skal flytte til Sandnes sentrum.. om man kan kalle det det?? :-) Kjæresten (26 år) min er fra Sandnes, men jeg er fra Oslo. Nå studere vi begge i trondheim, men regner med at vi flytter denne uken.

Hvorfor skal du ta keisersnitt?? anbefaler du det??

 

Alva 24.07.06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skal ta keisersnitt pga trengt bekken. Sist gang hadde jeg rier i 5 dager før det ble keisersnitt. Vet ikke om jeg kan anbefale keisersnitt da jeg ikke har født vaginalt. Men vondt var det jo lenge etterpå.

 

Jeg bor på sola jeg da og trives veldig godt her. Er nå 100 % sykemeldt pga bekkenløsning, men har utrolig nok den siste uken vært kjempebra i bekkenet. Det er bare en kjempedeilig følelse selv om jeg er stor og tung med masse vann i kroppen. :) Hvordan er formen din da. Stress med flytting og slik nå da.....?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lurt meg inn ifra augustklubben...men jeg ambefaler deg å kjekke BIM-treffene, og se om det er noen i sandes/stavanger når du er komt frem...! vi i stavanger har kjempe mange koselie treff, og du er hjrtelig velkommen! men skal du på i sandes kan d kanskje være lurt å gå på treff i sandes (bim-treff, rogaland)!! lykke te me flytting og beibien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Mye vann den siste tiden jeg også... og bekken løsning på meg og.. jeje..:-) litt stresset med flyttingen, men får bare få kjæresten til å bære i hvertfall! I dag fikk jeg melk for første gang.. det er så rart!! fikk helt noia! puppene gikk liksom fra å være noe sexy til å bli praktisk..jur..hehe må vel bare venne meg til deg der ja!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei anneer

Ja, det må jeg sjekke ut, bim-treff.. kan se om det er noe i sandnes, men om det blir i stavanger, så er det vel ikke så langt unna egentlig. kanskje jeg henger meg på augustgjengen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe....jada...d e fritt for å ver me oss...me har BIM-treff for juni/juli/august samen...me ein gjeng på ca10stk så har møttes siden mars/april...kjempe koseli:)

men bare så du vett d...sandes å stavanger e 2 vitt forkjellige plasser:) jallefall for di fleste...hehe...d e rart me d...men sånn så meg...så e fra stavanger...føle meg som ein turist hvis eg reise inn i sandes sentrum...finne ikje fram te någen ting...hehe...nå e jo kanskje eg litt ekstreme på akkuratt d då...men eg e ikje aleina...d vett eg...;)

 

ja...du må vera forsiktige når du flytte....må ikje bera for mye...d blir bare tull...;) og lykke te me melken...hb ikje d blir ein plage...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...