Gå til innhold

SMERTER


Meg og mine to skjønne jenter

Anbefalte innlegg

jeg var hos legen for smerter i ryggen og var redd for SA

 

Han trykte litt på magen, det var vondt på en ekkel måte. men det gjorde ekstra vondt når han trykte på venstre side av livmoren. er 10+4 idag, så livmora har såvidt kommet opp.

 

Hvor for ekstra vondt der. kan det være at det er der morkaka er ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sånn at jeg ikke har lyst til å svare når det er noe negativt jeg skal svare, for man liker jo ikke gjøre noen her inne enda mer bekymret en amn allerede 1 tirmester.

Men når jeg hadde exu gjorde det vondt å trykke på den siden det satt. Og når han klemte så ble jeg kvalm og øm etterpå.... Men jeg hadde jo da blødninger også.

Men jeg var jo kortere på vei enn det du er nå når jeg oppdaget det pga smerter.Men jeg trykker nå på megselv der over livmoren og jeg får ikke noe vondt... er 11 + 0 dag. Men det er jo veldig induviduelt da... :)

 

Men det er sikkert ikke det altså, sikker bare sånn du sier at det er livmoren. Men du kan jo spørre legen sånn at dere kan få utelukket det.

Det er ikke noe koselig å være usikker.

Be om tidlig ultralyd....;) Da får du sjansen til å se den lille og... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også veldig vondt når jeg trykker nede på sidene. Tror det er ganske vanlig, husker jeg hadde det sånn sist også. Mener det er livmoren og livmorbåndene som strekker på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...