Gå til innhold

Noen som vil slutte å røyke her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal du ikke lese ferdig boken først? Har lest den selv jeg,syntes den var bra,men sitter nå her igjen:o( Røkt lenge du da? Jeg har røkt i 17 år! Samboer er lei av det og har mast i mange år,ungene har også startet.Tror det er best å gjøre det før man blir gravid,vanskeligere etterpå.Dessuten er jeg lei av det selv også,men det er ikke lett.Hadde vært fint med en støttekompis her da :o)

Sluttet for et halvt år siden det er bare å bite tennene sammen å si nå er det jeg som bestemmer over røyken og ikke motsatt.Det hele ligger i hode,du må si til deg selv at du ike trenger driten,at alle de unskyldingene du lager i hode for å ta deg en røyk må bort.

slutta sist da jeg ble gravid slutta på dagen.Men var så dum å beg da jeg feirte 25 års dagen min:( Nå har jeg lært skal ikke være så dum en gang til.for det er Et hekkan å gå i gjennom.

Lykke til man klare det man vill.

leser ut boka i morgen tenkte jeg:) Skikkelig lei av den røkinga sjæl, gir meg liksom ikke den samme gleden lenger. Har røyke i ca 11 år og syns det holder nå... Får ikke med meg samboern på å slutte ennå, men fra i morgen blir han forvist til kjøkkenet.

Ja,jeg røkte ikke fra fredag til mandag forrige helg,vi var på hytta.Jeg var rasende og sur,tiltaksløs og det striregna ute.Det var et sant H...Første jeg gjorde på mandagskvelden..joda kjøpte en tipakning og røkte 2 på rad.Ahhhh godt! Hvorfor skal det være så godt,men samtidlig så irriterende vaskelig å forstå at en må og skal slutte en gang.For det skal jeg!

Annonse

Blir skikkelig grinete av ikke å røyke ja, men man kan da ikke holde på sånn i evig tid. Alt for mye av livet skal liksom dreie seg om den j.... røyken. Vil liksom slutte nå mens jeg prøver å bli gravid også, for jeg orker ikke sitte med samvittigheten hvis jeg ikke skal klare det når det har klaffet. Klarer å kutte ned en stund om gangen, men så skjer det alltid plutselig noe som gjør at jeg storrøyker igjen.

Min er elleve dager på overtid, men jeg har tatt tre tester og alle var uten gledelige nyheter:( Tre dager før tiden er ikke noe særlig, men da kommer du jo ihvertfall fortere over i neste pp.

Koselig at du tok opp slutte å røyke spørsmålet her inne, orker ikke være på røykedebatten for det er jo bare krangling der..

Ja, jeg vil........

Driver og sparer penger nå, er så tiltaksløs så tenkte jeg skulle ta ett hypnosekurs. Men det er dyrt.....!! Så kjedelig å slutte på sommeren og da... Hehe.... Da røyker jo alle ute og man sitter ute og koser seg. trist, men slik tenker jeg.....

Ja,men det er ikke overflod av de som vil prøve å slutte her akkurat.Bare du og jeg,ser det ut til.Vi får styrke oss på den vi.Vil slutte før jeg blir gravid så trenger jeg ikke å tenke mer på røyking da,og eller kose meg med tanker,og bruke pengene på babystæsj!! Vi må holde litt kontakt da vet du,hvis du vil.

Jeg vet det, har vært innom den tanken der selv, og skal jeg på ferie om to uker og det høres ille kjedelig ut å ikke røyke der, sikkert kjempebillig røyk der også:.

Men jeg begynner å bli så lei av å stadig finne på nye unnskyldinger for å fortsette. Har faktisk kommet frem til at det kan være letter å slutte når været er fint, for da er det mye fristende frukt å klamre seg til:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...