adrienne Skrevet 11. juni 2006 #1 Del Skrevet 11. juni 2006 Har lagt på meg nesten 6 kilo jeg. Er ca 11+4. Men har bare lagt på meg på magen. Så nå er det ingen av dongeri buksene mine som passer lenger :-( Hvor mye la dere på dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #2 Del Skrevet 12. juni 2006 Dette høres mye ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 12. juni 2006 #3 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg er i uke 11 i dag, og har ikke lagt på meg noe... Ja, det hørtes litt mye ut bare til uke 11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 12. juni 2006 #4 Del Skrevet 12. juni 2006 Har gått ned 3.5 kilo pga all spyinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpongeBob Skrevet 12. juni 2006 #5 Del Skrevet 12. juni 2006 La også på meg noe sånt med førstemann, gikk vel opp 10-12 kg til uke 20, men så sluttet jeg å være så kvalm at jeg måtte spise hele tiden, og da gikk det mye bedre. Resten av graviditeten la jeg på meg ett kilo eller noe, og kom ut av sykehuset 14 kg lettere enn da jeg ble gravid. Alle er forskjellige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslemor77 Skrevet 12. juni 2006 #6 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg la på meg fort med nr 1 og stagnerte et stykke uti... Nå ser det ut til at jeg går opp like fort... (5kg uke 10) men små spiser mye pga kvalme... Vi er alle forskjellige, ta det med ro og nyt graviditeten... Kiloene forsvinner senere. (Trille masse turer etterpå er veldig effektivt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 12. juni 2006 #7 Del Skrevet 12. juni 2006 ca 2 kg, men er fordi jeg ikke orker å gjøre noen ting... er kvalm og slapp.. pleide å trene veldig aktivt før jeg blei gravid, så det er nok derfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 12. juni 2006 #8 Del Skrevet 12. juni 2006 Er nok muskelmasse som er forsvunnet her i gården... hehe... jeg var i god aktivitet før, men nå har jeg og vært så kvalm og sliten at jeg ikke har funnet overskudd til å trene overhodet. Den treninga jeg får er å gå med lillejenta til og fra dagmamman, og å renne rundt etter henne hver ettermiddag Men det hjelper litt på det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja☆ Skrevet 12. juni 2006 #9 Del Skrevet 12. juni 2006 Er 11+0 i dag og har lagt på meg 300gram, så er ikke så mye. Men har begynt å få stor mage. Magen er nå 8 cm større enn normalt når jeg målte det i stad med målebånd. Magen vokser fort ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #10 Del Skrevet 12. juni 2006 jeg hadde gått ned åtte kilo jeg. la ikke på meg før jeg var i uke 20 eller noe... 6kilo var ekstremt mye til å være i uke 11 bare.dette burde du ta opp med legen. sikker på at det ikke er tre-fire minier inni magen din?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adrienne Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 12. juni 2006 Barnefaren har jo tvillinger i familien, så det er jo ikke utelukkende at det er mer enn en. Men da jeg var på UL sa legen at hun med stor sikkerhet kunne si at det var en. Kan jo og være fordi jeg ikke har vært noe kvalm, hatt god matlyst og spist ganske mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 12. juni 2006 #12 Del Skrevet 12. juni 2006 Hihi...nå var du søt: "hatt god matlyst og spist ganske mye". Så lenge du og den lille har det bra så er det det viktigste. Bare væt forsiktig. Kjipt å legge på seg for mye også. Skal jo ha det av forhåpentligvis når mini har kommet ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nr3 på vei =) Skrevet 12. juni 2006 #13 Del Skrevet 12. juni 2006 da jeg gikk med nr 1 var jeg gravid samtidig med en vennine og jeg la nesten ikke på meg før 5 mnd mens hun raste opp med en gang men til slutt var hun mye lettere en meg, jeg tror det bare er sånn at noen får mye med en gang men så stopper det opp , det betyr ikke at du kommer til og bli kjempe svær fordet. går nok bra=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillypia Skrevet 12. juni 2006 #14 Del Skrevet 12. juni 2006 Heisann, er 11+5 i dag og har bare gått ned jeg. Gått ned 5kg fra utgangspunktet, men det skal nevnes at jeg har litt for mye fra før av da:) Har ikke vært kvalm, bare slitt med dårlig matlyst. Men som du ser her er det veldig forskjellig fra person til person:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #15 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg er i uke 8, har lagt på meg 4kg... Jeg synes sjokolade er så godt! - HJELP!!!! Har spist det nesten hver dag i 4 uker nå.... Men ikke i dag, nå er det nemlig strengt forbudt! Skal kun spise frukt, når jeg må ha søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #16 Del Skrevet 12. juni 2006 Da jeg ventet mitt første barn veide jeg 56 kg på tidspunktet jeg ble gravid. I uke 12 veide jeg 62 kg. Jeg la altså på meg 6 kg de 12 første ukene. Var mye kvalm og uvel, og spiste nok en del for å døyve kvalmen. Det hører med til historien at jeg hadde panikk for hvor vekta ville ende, men etter uke 12 stagnerte vektoppgangen og kvalmen, og jeg endte til slutt på 72 kg (opp 16 kg) i uke 41. Kiloene gikk sakte, men sikkert av igjen. Jeg tror at hva du i utgangspunktet veier, kan ha betydning for hvor mye kroppen "krever" av kilo i et svangerskap. På den andre siden tror jeg at svangerskap kan være veldig forskjellige hos en og samme person. Jeg er nå i uke 11 med nr to, og har lagt på meg 1 kg. Det er litt forskjell fra første gang, til tross for at jeg spiser like mye. Kroppen er finulig! Jeg synes du skal kose deg med graviditeten, og ikke henge deg for mye opp i kiloene. Det ble for meg en stressfaktor, som jeg godt kunne vært for uten. Alt gikk jo bra til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 12. juni 2006 #17 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei! Gått ned et par kilo jeg...er 11+2 idag. Snart kommer vel kiloene rasende på tenker jeg... nattinatt...snart opp å hoppe og på jobb igjen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå