Gå til innhold

Temp og fertility friend

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, fortsetter å tempe. Byttet tempested fra munnen til sjeden den 7 juni, ja vet at det ikke var lurt av meg å bytte midt i syklusen, men derfor har det kanskje blitt litt "tull" med hele charten. Tror jeg begynner med el-tester igjen, for å se om det dukker opp en el i nærmeste framtid :)

ville bare si at de ikke nødvendigvis betyr at du ikke har hatt el eller at det ikke har klaffet denne ppen :) noen ganger går det litt opp og ned. Du er jo i din første pp og, så ff har lite statestikk på deg. Jeg fikk også stipletlinje i min første pp, men jeg fikk tr etter 12 dager (som er normalt for meg) og i ettertid ser jeg at jeg hadde el da :) lykke til! Vi har forresten ikm samme dag!

Annonse

Ja det stemmer - ff har jo lite statistikk på meg. Forrige pp el-testet jeg bare, tempet ikke. Fikk da positivt utslag på el-testene. Men klaffet ikke likevell da. Syklusene min har vært veldig ustabile etter pilleslutt i oktober, alt fra 5 - 7 uker. Så jeg hadde ikke begynt å el-teste denne syklusen før ff sa at jeg allerede hadde hatt el! Pleier jo ikke å ha så korte sykluser. Men har testet nå de 5 siste dagene, og de er veldig negative. Får bare fortsette å tempe. Dersom tempen synker enda mer i morgen, får jeg fortsette å el-teste for å se. Ikke så godt å forstå seg på denne syklusen alltid nei...

Men hvis jeg har hatt el da, noe jeg håper, så har vi ikm samme dag ja, koselig det :) Uff, tiden mellom el og ikm går veldig sakte. Vi får krysse fingrene for at det har klaffet for oss begge to :)

Litt rotete skrevet, men er litt trett, og veldig solbrent, hihi :)

Nei, jeg byttet tempeplass morgenen den 7.

Temping er en veldig grei måte å bli kjent med syklusen ja. Sambo syns det hele er veldig styrete da, men temping og testing, men jeg synes bare det er kjekt og interessant jeg :)

Testet med el-test i dag igjen - teststreken var nesten helt usynlig. Enda svakere enn for 2 dager siden. Skjønner ikke helt jeg, men får teste på nytt om 2 dager igjen å se. I dag gikk forresten tempen enda lenger ned. Kan se hvis du går inn på linken igjen.

Ja, jeg tror nok ikke du har hatt eggløsning ennå. Og det er vanlig å av og til få svake streker på el-testen, men når den er positiv så er den like sterk som kontrollstreken. Mulig det holder å el-teste annenhver dag. Håper el kommer snart :-)

Hmm, jeg tviler også på at jeg har hatt el. Er nok bare det at jeg byttet tempested at charten har blitt litt merkelig. Men dersom jeg får el om et par dager, vil jeg da få en ny rød linje på ff som viser el? Tror ff at jeg har hatt 2 el da?

Tester el annenhver dag framover til jeg ser at testen begynner å bli litt sterk, da tester jeg hver dag. Forrige pp fikk jeg teststrek som var sterkere enn kontrollstreken, så jeg burde jo få skikkelig utslag. Jeg håper også at el kommer snart. Hadde vært fint med el i helgen, får krysse fingrene for det :)

Hvordan er formen din da? Når er terminen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...