Gå til innhold

Noen som vet noe om Tummy Tub-badekar?

Anbefalte innlegg

Fant noe som heter Tummy Tub på en amerikansk nettside, og så en annonse fra BabyShop at de har den. Ser ut som en gjennomsiktig bøtte som du bader babyen i opp til 2-3 år, skal bl.a være fin for de blir sittende i forsterstilling, godt og trygt, fint for premature babyer etc. Synes de ser søte ut og tar ikke så stor plass. Noen som har noen erfaringer med disse?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5326426-noen-som-vet-noe-om-tummy-tub-badekar/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

må bare si at å være på en produsents side å lese om slike ting, bør en ta med en "klype salt". Hadde heller lest litt erfaringer her i forumet om noen kommer med none. Er litt bukken av havresekken å lese på produsentenes sider. Dem skirver somregel ingen ting negativt om sitt produkt. (selvølgelif vil dem selge det) Om det så skulle være noe så kan det f.eks. være at den er noe stor og vanskelig å få plassert bort, elelr at den er litt høy så barnet ikke kan se ut, som ville vært en bagatell. Jeg har selv lest litt om denne, og noen synes den er kjempe bra, mens andre kan klare seg like godt i et vanlig bad. Er litt innviduellt fra barn til barn.

hei!!

har en sånn tummy tub som jeg brukte på mine tvillinger fra de var ca 1 mnd gamle og frem til de var nesten 1år.....Dette må jeg si er en anbefalt "greie",gutta stor koste seg oppi bøtta :) De kryper sammen til fosterstilling og det virket som de trivdes oppi der,he he.

Bøtta er anbefalt av blant annet tvillingforeldre foreningen,selv har jeg lånt den bort til 2 venninder med babyer som har vært stor fornøyde og kommer til å bruke den igjen når nr 3 kommer i februar.....

lykke til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...