Gå til innhold

April: I morgen må jeg vel på sykehuset en tur..

Anbefalte innlegg

Skal bare å høre om det er mulig å få snakket med legen til lillegutt,siden hun sa hvis måtte komme innom eller ringe før den 15juni,for hun skulle på ferie da,men har prøvd å ringe,men får ikke tak i henne,så skal innom i morgen,men bare tanken på å måtte dra på sykehuset gjør meg nesten litt dårlig,jeg er absolutt ikke fan av sykehuset,tvert i mot,også må jeg kjøre bil selv imorgen,og liker heller ikke så godt å kjøre etter et nesten ulykke med en lastebil på speilglatt føre, (alt gikk bra,men det sitter enda støkk i meg)

så i morgen kan bli en spennende dag,jeg liker å kjøre,men ikke noe lenger enn ned til butikken og hjem,så er i slutten av bakken (som bare tar ca.10min å gå) og jeg MÅ kjøre i byen i morgen,og det gruer jeg meg til!!

Håper hvertfall at vi får tak i legen i morgen,og finner ut hva vi skal gjøre med dette,han blir ikke bedre av medisin,og kaster bare mer opp,så var vel snakk om kanskje astma medisin,eller ny ph-måling,men så skal vi jo flytte oppi alt det her også,og det sykehuset der hvor vi flytter liker jeg IKKE, var de som spurte om jeg ville prate med en prest da jeg begynte å blø i uke 12 med lillegutt (hadde lavtliggende morkake,derfor jeg blødde som en gris) og vi som hadde mistet fra før av,livredd for at det skulle skje igjen,og da få spørsmål om dette før jeg har vært på UL,og fått satt i kanyle og alt,for de var klar til utskraping,nei jeg stoler ikke på dem,og skulle jeg bli gravid en gang så nekter jeg å føde der,var så vidt de berget mamma og lillesøsteren min da hn ble født.

huff..måtte bare blåse ut litt=)

klem

Fortsetter under...

Først og fremst:

det går nok så bra når du skal kjøre i morgen!

dit dere flytter, er det veldig langt unna der dere bor nå? Dere kan ikke få oppfølging på det sykhuset dere tilhører nå da? Så slipper du å hanskes med et sykehus du ikke liker.

Om du skulle bli graviid igjen kan du jo søke om plass på et annet sykehus!

Det går nok bra!

KLem fra

ja,dit vi skal flytte tar det ca.5timer å kjøre til,så ja,blir litt langt,men mener å ha hørt at man kan benytte seg av det sykehuset man vil,og blir å si ifra i morgen at vi flytter,men vil at alt dette med lillegutt skal fåregå her,også skal han jo på ekko og ekg av hjerte i slutten av juli,og jeg vil at det skal skje her selv om vi sikker kan få det på det andre sykehuset.så skal høre hva de sier.

Ja, du har din fulle rett til å velge det sykehuset du sogner til nå. Si til de at du vil at han skal gå til kontroller hos dem. Been there, done that....

Ang. lang reisetid, så betaler trygdekontoret biletter til fly evt. båt eller privat kjøring og overnatting om du trenger det.

lykke til:-)

Da var vi innom sykehuset idag,men å få tak i legen var ikke lett,hun var på jobb men,var på visitt runde før hun var ferdig for dagen,hadde jobbet i natt,så hun i resepsjonen på barne avd.skulle skrive en lapp å få henne til å ringe meg så snart som mulig,så kan hende vi får vite hva som skal skje vidre i morgen ang. medisiner og slik..

Sp var jeg innom helsestasjonen,og vi må nok ta MMR-vaksinen når vi har flyttet,ville ikke gi han det ett par dager før han egentlig skulle ha den,hvorfor..det vet jeg ikke,men,men..

Skal innom å veie han sammen uka vi flytter,så får vi sagt hadet og får tatt en siste veiing der.

Håper jeg kan komme å veie han når jeg vil når vi kommer til den nye helsestasjonen,for jeg vil holde et øye med vekta hans, i.o.m han er prematur, og har reflux,så håper de er like snille der og ikke bare regner meg som en overhysterisk førstegangs mamma (de nok ikke like mye erfaring med premature og reflux der som her)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...