Gå til innhold

Lille Lulle / TussiLussi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da blir jeg bare ekstra ufyselig overstrømmende morsom og hyperoptimist - hehe... slår beina under meg selv kanskje... men det er vel djevelen i meg som dukker opp når man sitter å leser mye sånt...

Er ikke gjennomgående optimist sånn konstant hele tiden - men dette fikk jo frem det " beste " i meg .... :-)

Annonse

Sniker meg inn på tråden deres en liten tur, håper det går bra?! Ville bare si tusen takk til dere begge, for hyggelige innlegg i kveld!!! Har vært i skikkelig sippehumør, og ble for første gang VÆRRE av å være her inne, men dere redda kvelden min!

Takk skal dere ha:)

Jeg kommer helt sikkert også til å le av alle disse (anonyme!) krangleinnleggene som har vært her i kveld, når bare humøret stiger bitte-litt igjen.

Ha en fortsatt flott kveld, begge to!!

Humor kan være et ganske godt forsvarsverk, det ! Funker for meg i allefall, og det kan benyttes av alle - det er ikke noe man har eller ikke har... ( oppfordring til alle som ikke har tatt det i bruk, men som har det dypt inne i seg hehe...)

Vel, vel kos å skravle litt på kvelden her - har overlevd enda en laaang fotballkveld :-)

Nå skal jeg ut med bikkja og så blir det natti natti !

Kanskje vi treffes på hverandre igjen.... Vi har jo i allefall en 10 - 12 dager på oss......

Klem,

Annonse

Du da, avslørte meg i gratulasjonsinnlegget jo!!;)

Hehe, neida, men "unormal" som jeg er syns jeg det er moro å se at det ordner seg for så mange her, jeg da.

-til og med når jeg sjøl fikk tr dag!! (er jeg rar eller??)

Men litt seriøst, er mange flere av de gode, gamle&hyggelige folka her i dag da.

Veit du forresten hva som er værre enn å være gressenke med mannen sittende foran tv&fotball??

Å være gressenke med mannen på jobbreise OG bare fotball på tv!!!!!

Jamen så bra at du har oss da - så slipper du å se på fotball !!

Jippi.... kan godt oppdatere deg underveis hvis du er redd for å gå glipp av noe - her høres det hva som skjer selv om jeg sitter på naborommet :-)

Mannen lurer fælt på hvor mye det egentlig er å skravle om her - men skjønte poenget da jeg nevnte at det kanskje var flere fotballinteresserte mannfolk rundt om i de tusen forsøkshjem... :-)

Forsøkshjem, hehe, den var bra!:)

Hva hadde du forreten tenkt viss mora di tilfeldigvis nevnte at hun hadde vært til rutinesjekk hos gynekolog?

Vi pleier jo ikke akkurat å rapportere til hverandre om det. Ingen som veit at vi prøver, så dette trur jeg var et dårlig skjult hint om at hun forventer at det skjer noe her snart... sukk!

hei jenter :) Ser dere har hatt nåkk en fotballkveld! Mandager er min tv-kveld med akutten og lword! 5 dager dpo, og jeg har begynt symptomjakten... huff.. nesten så jeg ikke kan vente på å se tempen imorgentidlig! sånn at jeg har problemer med å få såve.. skulle tro jeg skulle teste imorgentidlig!! jaja.. dere er vel iseng nå dere? må vel krype til køys jeg og nå :) natta

Heisann !

Tempet høyt i dag også jeg. 36.59 mot normalt 36.47.

Men nå er jeg litt bekymret for jeg er nemmelig blitt forkjølet av air-condition anlegget vårt - så jeg lurer på om tempen kan ha blitt litt påvirket av det. ( tett i nesa og sår hals)

I dag var jeg på et spennende kurs om rusmidler. Har fått masse gode argumenter mot hasj og andre russtoffer - er litt lett å bli tatt på senga av ungdom som liksom sitter inne med all verdens kunnskap om dop, og som sier det ikke er mer farlig enn alkohol....

Er dere klar over at hasj er fremdyrket de senere årene slik at virkestoffene er MYE sterkere nå??? Dvs hvis du sammenligner - så fikk du en flaske pils av meg for 30 år siden, og ble kanskje litt brisen... i dag ville du fått en halvflaske 96 % og kanskje strøket med... Så mye sterkere er en bit hasj i dag... og det er faktisk flere overdosedødsfall pga hasj.... Blitt litt klokere og litt mere skeptisk i dag, ja !!

MEnmen, tror ikke jeg får ungdommene mine til å slutte likevel

( skjønner kanskje hvor jeg har mitt arbeid....- på et ungdomshjem!)

Fotball i dag også har jeg fått beskjed om.... :-)

huff, ja.. ikke alltid like enkelt å få folk til å slutte.. kan tenke meg at de vil tenke de uansett har kontroll fordi de er vant til den mengden som er nå og ikke som i "steinalder-hasj".. hørtes uansett ut som et spennende seminar :) Idag fikk jeg sen nye senga mi! Bestilte ny da jeg fant ut jeg var gravid sånn at jeg skulle ha plass til en barneseng.. håper bare jeg får "bruk" for den nå! Litt mye penger å bruke hvis det var unødvendig.. Så hele dagen har gått med til det idag, og jeg er sliten!

Forstår at du er bekymra for at tempen stemmer, det har jeg også vært de siste dagene! Men det gjør den sikker :) Jeg tempet væældig høyt idag: 37,00! Spent å se hva morgendagen bringer! Det kan se ut som jeg hadde en "feste-dipp" igår hvis tempen holder seg høy og fin fremdeles :) Har også fått metallsmak i munnen, noe jeg fikk på dette stadiet begge de andre gangene jeg var gravid, så dette låver godt! :) Er imidlertid ikke helt sikker på om jeg kan stole på signalene kroppen gir denne gangen, siden jeg har vært syk i.. men jeg er positiv og gleder meg til å se hva uken som kommer bringer!!

Du bruker fertilityfriend? ikkesant? hva er adressen til charten din? tenkte det kunne være morsomt å følge med hverandre! min er: http://www.fertilityfriend.com/home/d8196

Håper du får en fin kveld, på tross av VM!! :) -klem-

Neida, jeg bruker ikke ff...

Jeg bare temper og skriver det inn i coveret på " engler og demoner" som ligger på sengekanten min....

Har ikke satt meg inn i dette med chart...

Kanskje neste pp ?!

Så spennende å høre om deg da - håper det er riktig og at du har en liten spire på gang :-)

Mannen min har begynt å spørre om jeg har noe på gang... men jeg kjenner ikke noenting, jeg !

KAn være et bra tegn - for forrige pp hadde jeg alle symptomer, og var ikke gravid.. !!!

Vi får vente i spenning litt til !!!

En fin kveld til deg også :-)

hehe :) mannen min mener han kjenner på magen min at jeg er gravid! Du burde forsøke med ff! Det er litt morsomt å se kurven og få bekreftet fra den og at man har el! Det koster ingenting, og du kan legge inn alle tempene nå i etterkant også! Jeg registrerer alle mulig symptomer der også (innbildte eller ikke... hehe..) men det er også et kjempefint sammenlikningsverktøy mellom de forskjellige syklussene! Da ser man etterhvert sammenheng mellom det meste, og henger seg ikke så mye opp i de "symptomene" som man har hatt tidligere på samme tidspunkt i syklussen! PRØV :) Det er jo bare å slutte dersom det ikke fungerer for deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...