Gå til innhold

OTH Urban Jungle Advarsel!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har selv en Urban Jungle og synes at dette med håndtakene er overdrevet. Utfra hvor mange slike vogner det finnes, er det få håndtak som har brekt. Selvfølgelig er det alvorlig når noe slikt skjer, men det kan også skje på andre vogner.

Før jeg kjøpte min Urban Jungle leste jeg om vognen og de "svake" håndtakene på OTHs egen hjemside og internett ellers. Det jeg kom frem til er at utfra hvor mange vogner det finnes, så er det få håndtak som har knekt.

For å forsikre meg om at skaden blir minst mulig om noe skulle skje har jeg alltid på håndremen når jeg er ute på tur. Dette er noe som få andre vogner har og er også en ekstra sikkerhet om "taket" skulle glippe.

Vil forøvrig legge til at jeg synes ikke min tidligere Brio Kombi med heve og senke håndtak virket særlig bedre. Håndtaket på denne ble ganske "slarkete" etter en stund og jeg kan ikke si at jeg syntes føltes helt trygg. En venninne byttet / fikk reparert håndtaket på sin Brio Nova.

Det som er viktig er at en følger med på slitasje på vognen og tar forholdsregler deretter.

Vil med dette bare si at det er ikke bare Urban Jungle som kan ha dårlige håndtak, det selger bare ikke like bra i avisene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...