Anonym bruker Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Andre studenter her som føler at folk mener at vi som studenter ikke har "rett" på permisjon? Er så lei av at alle rund meg spør om jeg leser til eksamen, spesielt svigerfar....Fikk ei jente i desember...planen min var å ta ett par eksamener under permisjonstiden,men tiden rekker ikke til.... Er mer arbeid med de små enn jeg hadde trodd...hehe..trodde babyer skulle sove hele tiden jeg....
Fru Barbro von Kobro Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 Eg er også student og fekk baby i desember. Hadde heldigvis ingen ambisjonar om å få gjort noko.. Glad for det no, for tida har gått kjempefort. Samboaren min har nett starta på sin perm, og skal ha resten, så no skal eg liksom byrja att. Er ikkje kjempemotivert.. Trur eg skal ta meg litt ferie først saman med den vesle familien min Kanskje svigerfar og dei andre masar fordi du på førehand sjølv sa at du skulle få gjort noko? Trur det er mange menn som ikkje sjølv har vore heime med barn som ikkje forstår kor tidkrevjande det kan vera. Drit i han og kos deg med beibisen din! Prøv å nyta denne tida i staden for å tenkja på det du "burde" ha gjort
-jenta 83- Skrevet 11. juni 2006 #3 Skrevet 11. juni 2006 Jeg er også student og fikk en sønn i februar..Jeg sa jeg skulle ta neon eksamener til sommern. Og har klart det!! Den 5. og siste er på fredag. Men jammen har det vært knallhardt!! Er glad det endeli snart er over..så får jeg bare være hjemme å kose meg, uten å lese på lekser å forberede meg til eksamen...
Gjest Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Hei! Studerer også, men jeg har heller erfart det motsatte. Når folk spør "hva har du gjort med skolen nå da?" sier jeg at jeg har permisjon, og da er tilbakemeldingen fra nær sagt alle at det var da en veldig smart og ikke minst fin ordning (perm og fødselsstipend). Virker nesten som om de ikke syns det var så "dumt" å få barn som student allikevel. Mer rettferdig i forh. til de som er i full jobb, noe skal jo vi studenter få også. Men som en annen her sa: Kan det hende du får slik "oppmerksomhet" fordi du sa du ville prøve å ta noen fag? Kanskje har de lagd seg noen forventninger..
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Ja, min far er også sånn. Jeg var også naiv og trodde jeg skulle få gjort noe.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 12. juni 2006 #6 Skrevet 12. juni 2006 Jepp, student og permisjon.. Skulle vært ferdig utdannet nå til torsdag, men fikk en datter i april. Sa til alle at jeg ville levere fordypningsoppgaven i mai, men vente med siste eksamen ett år.... Fikk ikke levert oppgaven heller, skikkelig nederlag......=( Føler at de fleste forventer at jeg burde lest samtidig...., men når skal jeg gjøre det da? De siste 2mnd av graviditeten var jeg så sliten at ingenting gikk inn, og når ungen kom har jeg virkelig ikke tid....................Dagene bare flyr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå